مجری کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایرانی با اشاره به تزریق واکسن به عنوان تست انسانی برای گروه سوم گفت: تزریق واکسن ایرانی روز گذشته به ۴ نفر انجام گرفت و امروز هم به ۳ نفر دیگر تزریق می‌شود.

تزریق واکسن کرونای ایرانی به گروه سوم امروز کامل می‌شود

سلامت نیوز: مجری کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایرانی با اشاره به تزریق واکسن به عنوان تست انسانی برای گروه سوم گفت: تزریق واکسن ایرانی روز گذشته به ۴ نفر انجام گرفت و امروز هم به ۳ نفر دیگر تزریق می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر محمدرضا صالحی مجری کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایرانی اظهار کرد: روز گذشته واکسن کرونای ایرانی به ۴ نفر از داوطلبان تزریق شد و تا پایان وقت امروز نیز به ۳ نفر دیگر از آنها تزریق خواهد شد و گروه سوم کامل می‌شود.

وی افزود: معمولاً اطلاعات این داوطلبان از یک هفته قبل چک می‌شود؛ یعنی با فاصله یک هفته وارد مطالعه خواهند شد و سپس ۲۴ ساعت منتهی مجدداً چک می‌شوند.

مجری کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایرانی با بیان اینکه اکنون در حال بررسی مجدد اطلاعات ۳ نفر باقیمانده گروه سوم هستیم، تاکید کرد: تزریق تا امروز آغاز خواهد شد و تا پایان امروز تزریق گروه سوم به پایان می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha