سلامت نیوز :سرپرست‌معاونت‌اموراجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی از آمادگی این وزارت در اجرای طرح پزشك خانواده خبر داد و گفت: محدودیتی برای عقد قرارداد با پزشكان در طرح پزشك خانواده نیست.

صمد‌الله فیروزی در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت طرح پزشك خانواده در سه استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و چهار محال و بختیاری اظهار داشت:‌ دفاتر پزشك خانواده در این سه استان صادر و توزیع شده ضمن اینكه وزارت رفاه به تمامی وظایف خود در اجرای این طرح عمل كرده است.

وی اضافه كرد: برخی از مطالبی كه در خصوص عدم همكاری وزارت رفاه عنوان می‌شود، قابل قبول نیست و هم‌اكنون اعتبارات این طرح در سه استان نیز واریز شده است.

فیروزی ادامه داد: یكی از برنامه‌های شورای عالی بیمه، بررسی بیمه معتادان است كه در همین خصوص كارشناسان در حال بررسی این طرح هستند و به زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی در خصوص چگونگی اجرای طرح بیمه معتادان افزود: در این طرح شورای عالی بیمه همكاری نزدیكی را با ستاد مبارزه با مواد مخدر دارد و با برنامه‌ریزی انجام‌شده معتادانی كه درمان شده‌اند، می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

وی تأكید كرد: علاوه بر اقدامات وزارت رفاه در طرح پزشك خانواده، این موضوع را نیز باید عنوان كرد كه پزشكان محدودیتی برای قرارداد در طرح پزشك خانواده ندارند و با مراجعه و مشخص شدن تیم پزشكی می‌توانند قرارداد ببندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha