بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، از ابتدای سال تاکنون پایتخت ۱۴ روز هوای ناسالم و ۹۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشته است.

تهرانی‌ها ۱۰۴ روز هوای آلوده تنفس کردند/ شنبه هوا گرم می‌شود

سلامت نیوز: بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، از ابتدای سال تاکنون پایتخت ۱۴ روز هوای ناسالم و ۹۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشته است.

به گزارش سلامت نیوز، بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون شاهد آلودگی هوا بر روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. البته در ۲۴ ساعت گذشته هم این شاخص بر روی عدد ۱۵۵ یعنی در وضعیت ناسالم قرار داشت.

بر اساس این گزارش توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان، فعالیت‌های طولانی خارج از منزل را کاهش دهند.

بر اساس این گزارش پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۱۴ روز هوای ناسالم، ۱۵ روز هوای پاک، ۹۰ روز هوای ناسالم برای گروه حساس و ۱۸۲ روز هوای قابل قبول داشته است. این در صورتی است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای ناسالم، ۲۵ روز هوای پاک، ۶۴ روز هوای ناسالم برای گروه حساس و ۲۰۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

پیش بینی می‌شود که طی ۲۴ ساعت آینده هم وضعیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

روز جمعه دما به حداکثر ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد و برای شنبه پیش بینی می‌شود کمینه دما ۵ درجه سانتیگراد و بیشینه دما ۱۲ درجه سانتیگراد باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha