رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در حوزه کشفیات و دستگیری مجرمان در فضای مجازی ۴۶ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

افزایش ۴۶ درصدی کشف و دستگیری مجرمان مواد مخدر در فضای مجازی

سلامت نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در حوزه کشفیات و دستگیری مجرمان در فضای مجازی ۴۶ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفتگو با مهر اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با راه اندازی دایره‌ای در حوزه رصد توزیع و فروش مواد مخدر در فضای مجازی از سال گذشته نسبت به شناسایی مجرمان در فضای مجازی اقدام کرده است.

وی افزود: عملکرد همکاران ما در این بخش خوب بوده است اما نیازمند تجهیزات هستیم تا بتوانیم عملکرد بهتری را ارائه دهیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: به دلیل اینکه این روزها جوانان به فضای مجازی دسترسی بالایی دارند، باید در حوزه پیشگیری از اعتیاد محتوای خوبی تولید کرد تا آنها جذب شوند.

حسنوند افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا از سال گذشته و خانه نشینی افراد و روی آوردن قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر به فضای مجازی کار ما در این فضا بیشتر شد که البته در حوزه کشفیات و دستگیری مجرمان در فضای مجازی ۴۶ درصد رشد و افزایش نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

ابتلای ۲۰۰ معتاد متجاهر به کرونا در روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور

وی با اشاره به شایعه‌ای که در روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور مبنی بر اینکه معتادان به بیماری کرونا مبتلا نمی‌شوند، منتشر شد، گفت: شاید جالب باشد بدانید که در طرح‌های یک و دو جمع آوری معتادان متجاهر که در روزهای ابتدایی ورود این بیماری به کشور برگزار شد، بیش از ۲۰۰ معتاد متجاهر که توسط پلیس ساماندهی شده بودند، مبتلا به کرونا بودند.

حسنوند در پایان گفت: اقدامات خوب مرزبانان تأثیر مستقیمی بر گرانی مواد مخدر در داخل کشور داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha