هفته گذشته مرد جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت روز گذشته وقتی از مغازه‌ام به خانه برگشتم از همسرم خبری نبود. اول فکر کردم برای خرید بیرون رفته اما وقتی با تلفن همراهش تماس گرفتم و خاموش بود خیلی نگران شدم. با خانواده و دوستان و آشنایان تماس گرفتم اما هیچ کس از همسرم مینو خبر نداشت.

افشای راز شوهر جنایتکار با فیلم دوربین های مدار بسته

سلامت نیوز: هفته گذشته مرد جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت روز گذشته وقتی از مغازه‌ام به خانه برگشتم از همسرم خبری نبود. اول فکر کردم برای خرید بیرون رفته اما وقتی با تلفن همراهش تماس گرفتم و خاموش بود خیلی نگران شدم. با خانواده و دوستان و آشنایان تماس گرفتم اما هیچ کس از همسرم مینو خبر نداشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، با شکایت مرد جوان به نام پویا، پرونده‌ای در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد. در ادامه بررسی‌ها به دستور بازپرس جنایی مأموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه این زوج جوان  پرداختند. دوربین‌ها نشان می‌داد برخلاف گفته مرد جوان،  پویا و مینو با هم به خانه وارد شده‌اند و بعد از آن خروج زن جوان از خانه ثبت نشده بود  و همین مسأله احتمال جنایت خانوادگی را مطرح کرد.
با این فرضیه، از مرد جوان چندین بار تحقیق صورت گرفت اما پویا همچنان مدعی بود که از سرنوشت همسرش بی‌اطلاع است. از آنجایی که پویا، خودش ناپدید شدن همسرش را اعلام کرده بود و خانواده مینو نیز شکایتی از مرد جوان نداشتند، دلیلی برای بازداشت او پیدا نشد. با این حال کارآگاهان به بررسی ماجرا ادامه دادند تا اینکه مشخص شد پویا اقدام به خرید بیل و کلنگ از یک مغازه مصالح‌فروشی کرده بود. در حالی که وی هیچ توضیحی برای خرید این وسایل نداشت. با به‌دست آمدن این مدرک و در کنار هم قرار دادن تکه‌های پازل کنار هم، معمای ناپدید شدن زن جوان به‌دست همسرش، قوت گرفت.
بدین ترتیب بازپرس سهرابی دستور بازداشت مرد جوان را صادر کرد اما زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری پویا راهی خانه وی شدند، مشخص شد که مرد جوان خانه را ترک کرده است. در ادامه بررسی‌ها هیچ رد و سرنخی از پویا به‌دست نیامد و احتمال فرار وی پررنگ شد.
با ناپدید شدن مرد جوان و این احتمال که پویا ممکن است پس از قتل همسر، قصد خروج از کشور را داشته باشد، به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، دستور ممنوع‌الخروجی وی صادر شد.
در حالی که تحقیقات برای یافتن پویا ادامه داشت سرانجام  مشخص شد وی در یکی از بیمارستان‌های اطراف تهران بستری شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که عابران و خودروهای عبوری این مرد را  در حالی که نیمه‌ بی هوش  کنار خیابانی در اطراف تهران افتاده بود، پیدا  و به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
مأموران بلافاصله راهی بیمارستان شدند. پویا پس از بهبودی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت:  مینو را من کشته‌ام، قصدم کشتن او نبود. او را دوست داشتم، آن روز بیرون رفته بودیم و وقتی باهم به خانه برگشتیم سر موضوعی پیش پا افتاده دعوایمان شد.
مرد جوان ادامه داد: مینو شروع به داد و فریاد کرد، دستم را روی گلو و دهانش گذاشتم که فریاد نزند اما به خودم که آمدم دیدم نفس نمی‌کشد. ترسیده بودم. با خودم گفتم نباید این راز برملا شود. بنابراین جسد او را داخل پتو پیچیده و در خودرویم قرار دادم. بعد بیل و کلنگ خریدم و به سمت اطراف تهران رفتم  زمین را کندم و جسد همسرم را دفن کردم.
پویا در ادامه  گفت: بعد از قتل همسرم، سعی کردم با اعلام خبر ناپدید شدنش، مسیر تحقیقات را تغییر دهم و از اتهام قتل فرار کنم. اما عذاب وجدان لحظه‌ای مرا رها نکرد و در نهایت تصمیم گرفتم با خوردن قرص به زندگی‌ام پایان دهم. قرص‌ها را خوردم و سوار خودرویم شدم و به سمت محلی که همسرم را دفن کرده بودم رفتم. از ماشین پیاده شدم تا به آنجا بروم. می‌خواستم کنار همسرم بمیرم اما دیگر نفهمیدم چه شد وقتی چشم  باز کردم در بیمارستان بودم و فهمیدم که رهگذران مرا بی‌هوش در خیابان پیدا کرده و به بیمارستان رسانده‌اند.
با اعتراف مرد جوان به قتل همسرش، بلافاصله کارآگاهان اداره آگاهی راهی محل دفن جسد مینو شدند. در بررسی‌های صورت گرفته جسد پیدا  و به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات تکمیلی پس از بهبودی کامل مرد جوان به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha