دكتر اسكندر امیدی نیا، عضو هیات علمی انستیتو پاستور ایران و دكتر مقصودی مدیرعامل شركت فرآورده‌های دارویی نوتركیب نیز امضای نامه‌ای مبنی بر هشدار نسبت به شكست صنعت دارویی كشور را تكذیب كردند.

سلامت نیوز :دكتر اسكندر امیدی نیا، عضو هیات علمی انستیتو پاستور ایران و دكتر مقصودی مدیرعامل شركت فرآورده‌های دارویی نوتركیب نیز امضای نامه‌ای مبنی بر هشدار نسبت به شكست صنعت دارویی كشور را تكذیب كردند.
 
 دكتر امیدی نیا عضو هیات علمی و مدیر پژوهش انستیتو پاستور ایران با ارسال نامه‌ای به وزارت بهداشت اعلام كرد كه اینجانب تا این لحظه پای هیچ طوماری درخصوص شكست صنعت دارویی كشور را امضاء نكرده‌ام. همچنین دكتر مقصودی مدیرعامل شركت فرآورده‌های دارویی نوتركیب نیز با ارسال نامه‌ای به وزارت بهداشت امضای خود در مورد هرگونه نامه درخصوص هشدار به شكست صنعت دارویی كشور را تكذیب كرد.
گفتنی است سایت الف چند روز پیش اقدام به انتشار طوماری مبنی بر هشدار متخصصان و دست‌اندركاران تولید داروهای بیوتكنولوژی ایران، با عنوان هشدار نسبت به شكست صنعت دارویی كشور كرده است كه تاكنون 5 نفر از امضاء كنندگان این نامه هرگونه امضاء در این باره را تكذیب كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha