راست می‌گویند، در این کشور فقط نمایندگان مجلس کار می‌کنند و بقیه مثل اهالی برره، رو به آسمان دراز می‌کشند و بدون هیچ زحمتی پول در می‌آورند.

آقای نماینده! در خط ویژه چه می‌کردی؟ چرا سرباز را زدی؟

سلامت نیوز: راست می‌گویند، در این کشور فقط نمایندگان مجلس کار می‌کنند و بقیه مثل اهالی برره، رو به آسمان دراز می‌کشند و بدون هیچ زحمتی پول در می‌آورند.

به گزارش سلامت نیوز، عصرایران نوشت: نماینده مجلس به خاطر اینکه سرباز پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه نداده است، دنا پلاس او از خط ویژه عبور کند، سیلی به گوش سرباز بیچاره نواخته است. البته جناب نماینده، سیلی زدن را تکذیب کرده اما ما بر اساس حرف سرباز، شاهدان در صحنه و فیلم ضبط شده در دوربین‌های راهنمایی و رانندگی، سطح شهر به نظر می‌رسد سیلی بر صورت سرباز وطن زده شده است.

در مورد این سیلی دردناک به سرباز وظیفه‌شناس، نکاتی وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنم.

1-سرباز را نباید زد. از قدیم‌ترها رسم بوده که مردم همیشه هوای سربازها را دارند. برخی نانواها، رانندگان تاکسی و اتوبوس ،اغذیه فروشی و ... وقتی مشتری‌شان سرباز است، سعی می‌کنند از او پول نگیرند. سرباز محترم است. مردم او را عزیز می‌دارند. در هر لباسی که هستیم باید احترام آنها را نگه داریم.

دست بلند کردن روی سرباز، زدن یک ملت است.

2-در خط ویژه چه می‌کردی آقای نماینده؟ واقعا چرا نمایندگان مجلس یا هر مقام دیگری در کشور ( البته به جز روسای قوا که مسئله امنیتی و حاظتی در مورد آنها وجود دارد) باید از خط ویژه عبور کنند؟ مثل بقیه مردم در ترافیک بمانید و حاصل تصمیمات‌تان را ببیند و از تلف شدن وقت‌تان لذت ببرد.

10 بار در ترافیک وحشتناک پایتخت ماندید و به قرارهای‌تان نرسیدید، آن وقت فکری برای ترافیک و مشکلات شهر می‌کنید یا حداقل تصمیم می‌گیرید از وسایل نقلیه عمومی مثل مترو و بی‌آرتی استفاده کنید.

3-برخی از حامیان این نماینده نوشته بودند که ببین کار به کجا رسیده است که یک سرباز جلوی نماینده‌ای که برای مردم کار می‌کند را گرفته و اجازه نداده است او به کار مردم برسد!

بندگان خدا راست می‌گویند، در این کشور فقط نمایندگان مجلس کار می‌کنند و بقیه مثل اهالی برره، رو به آسمان دراز می‌کشند و بدون هیچ زحمتی پول در می‌آورند.

عکس صبح در جلسه بودن و شب به خانه رفتن‌شان را منتشر می‌کنند که انگار شاخ غول را شکسته‌اند. اگر همه این کارها را بکنید، تازه می‌شوید مثل یکی از مردم. مثل پیرمرد بازنشسته‌ای که صبح از خانه بیرون می‌زند و شب به آغوش خانواده بر می‌گردد. تازه شما حقوق‌تان را سروقت می‌گیرید، دنا پلاس هم که سوار می‌شوید. پیرمرد با مترو و اتوبوس رفت وآمد می‌کند، معلوم نیست که سروقت حقوق می‌گیرد یا نه.

4-حمایت ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی از این سرباز در برابر نماینده مجلس، قابل تقدیر است. شاید اگر خیلی از ما در طول عمرمان، وجدان این سرباز وطن را داشتیم و دربرابر بی‌قانونی کردن افراد می‌ایستادیم و از حقوق کوتاه نمی‌آمدیم، امروز وضع‌مان این نبود.

باید این سرباز به عنوان نماد وظیفه شناسی معرفی شود. کسی که در حمایت از قانون در برابر بی‌قانون یک مرد به اصطلاح قانون، ایستاده است.

5-نمایندگان مجلس یازدهم از روزی که سرکار آمدند، شعار دادند و خود را انقلابی نامیدند، اما هر روز دم خروسی از این مجلس در برابر قسم‌ای حضرت عباس‌شان بیرون می‌زند. آنها نباید فکر کنند شعار دادن به همین راحتی‌هاست. با وجود شبکه‌های اجتماعی، ساختمان هرمی شکل مجلس برای آنها یک اتاق شیشه‌ای است.

6- انتظار از مجلس و دیگر نهادها  این است که هر چه زودتر به وضع این نماینده رسیدگی کنند و به مردم را در جریان روند کار قرار بدهند.این خواسته افکار عمومی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha