چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 306932

میانگین غلظت آلاینده‌های هوای تهران هم اکنون بر روی عدد ۱۳۶ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم است.

تداوم آلودگی هوای تهران

سلامت نیوز:میانگین غلظت آلاینده‌های هوای تهران هم اکنون بر روی عدد ۱۳۶ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، میانگین غلظت آلاینده‌های هوای تهران هم اکنون بر روی عدد ۱۳۶ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم است. میانگین غلظت آلاینده‌ها در ۲۴ ساعت گذشته نیز بر روی عدد ۱۴۱ قرار داشت و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بود. 


پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از از آن است که صبح روز چهارشنبه (۸ بهمن ۹۹) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از شرایط پایدار جو و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است. در طول روزعدم وزش باد مؤثر، پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد و کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند. با تداوم پایداری و سکون جوی تا اواخر وقت چهارشنبه، پیش‌بینی می‌شود با افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد. 


در صبح روز پنجشنبه (۹ بهمن ۹۹) استمرار وارونگی جوی و انباشت آلاینده‌ها سبب برقراری وضعیت ناسالم در بیشتر مناطق خواهد شد. در طول روز نیز برقراری جو آرام تجمع آلاینده‌ها را به‌دنبال خواهد داشت. شایان‌ذکر است با ادامه این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه همزمان با افزایش ترافیک، برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha