رسیدگی به ظاهر و حفظ زیبایی شخصی با مراقبت از پوست خود می تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی کلی ظاهری داشته و تاحد زیادی نیز به سلامت جسمی افراد کمک کند ، یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزار هایی که برای مراقبت از پوست معمولا مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه های مخصوص بخور صورت و اتوی صورت و بدن می باشد.

چگونه از پوست و موهای خود مراقبت کنیم؟

سلامت نیوز:رسیدگی به ظاهر و حفظ زیبایی شخصی با مراقبت از پوست خود می تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی کلی ظاهری داشته و تاحد زیادی نیز به سلامت جسمی افراد کمک کند.


یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزار هایی که برای مراقبت از پوست معمولا مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه های مخصوص بخور صورت و اتوی صورت و بدن می باشد.


این ابزارها با ایجاد حالت هایی مانند ماساژ و یا نرم تر کردن پوست می توانند به گردش خون بهتر و بیشتر در زیر پوست کمک کرده و در نتیجه فواید بسیاری در حفظ سلامت پوست و بدن داشته باشند.


دستگاه ها و ابزارهای برقی و غیر برقی بسیاری برای این منظور توسط شرکت های مختلف آرایش بهداشتی تولید و عرضه شدند و در انواع بسیار مختلف و متعددی در بازار موجود می باشند که ما در این مقاله برای اینکه انتخاب بهتری در بین چند صد ابزار موجود در این زمینه داشته باشید و سردرگم نیاشید یکی از انها را انتخاب کرده و بررسی می کنیم تا بتوانید تا حدود زیادی با این ابزار آشنا شوید.

اتوی صورت اولترا سونیک درما اف نام محصولی بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که با طراحی بسیار خاص و کارآمد دارای قابلیت های بسیاری بوده و می تواند یک انتخاب عالی برای مراقبت از زیبایی و سلامت پوست صورت و بدنتان باشد که هم اکنون آن را بررسی خواهیم کرد.


از جمله قابلیتهای اتوی صورت درما اف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 
پاکسازی پوست و ازبین بردن لایه های مرده پوست به طور کامل
بازکردن منافذ پوستی برای تنفس بهتر پوست بدن
افزایش گردش خون بهتر و بیشتر در بدن
رفع کامل انواع جوش های پوستی در کوتاه ترین زمان ممکن
رفع کامل مشکلاتی مانند خشکی پوست و یا شل شدن پوست صورت و بدن
رفع کامل چین و چروک بواسطه افزایش گردش خون در زیر پوست صورت
جوانسازی و حفظ زیبایی و طراوت پوست


موارد ذکر شده در بالا از جمله مهترین وظایفی بود که دستگاه اولترا سونیک درما اف به بهترین حالت ممکن می تواند انجام داده و از پوست بدن و صورت شما نگهداری و مراقبت کند.
این دستگاه علاوه بر موارد ذکر شده درای قابلیت های بسیاری می باشد که با استفاده مستمر می توان شاهد تاثیر فوق العاده و کارایی خاص آن بود.


اتوی صورت درما اف با ایجاد 25000بار لرزش اولتراسونیک در ثانیه باعث گرم شدن و افزایش گردش خون و تسریع در سرعت متابولیسم سلول های پوستی و در نتیجه باعث سفت شدن پوست شده و از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کند.


اتوی صورت اولتراسونیک درما اف با ایجاد فرکانس و امواج صوتی مخصوص می تواند پوست صورت شما در بهترین حالت ممکن ماساژ داده و باعث ایجاد حالتی بسیار ریلکس و آرامش بخش در فرد شود.


2-  مراقبت از مو
مراقبت از موها هم به اندازه زیادی از اهمیت برخوردار است که استفاده از لوازم و مارک های معتبر در این زمینه از ضروریات است مراقبت از موها در دو زمینه رفع موهای زاید و مراقبت از موهای سر و ابرو مطرح است برای مراقبت از موهای سر شستشوی به موقع موهای سر و استفاده از شامپوی مناسب موها به شدت توصیه شده است این شامپوها می تواند هم شادابی را به موهای شما بدهد و هم از ریزش آنها جلوگیری نماید شامپو ضد ریزش موی بیوکسین ساخت کشور ترکیه یکی از شامپوهای پرطرفدار در میان افراد دارای ریزش مو و مخصوصاً آقایان است که با توچه به داشتن ویتامین های متعدد و همچنین سرم موی مخصوص اثر بخشی خود را اثبات نموده است . البته با توجه به فرمولاسیون خاص این شامپو برای افراد زیر 10 سال مناسب نیست.


3-  رفع موهای زاید
رفع موهای زاید در قسمت های مختلف بدن نیر از جمله موارد مراقبتی در مورد پوست است که می تواند به روش های متعدد صورت گیرد یکی از این روش های لیزر است که در چندین جلسه به مقدار قابل توجهی از تراکم موها می کاهد و یکی دیگر از این روش های رفع موهای زاید استفاده از کرم های موبر و یا اسپری های موبر است البته روش های قدیمی مانند پودرها و استفاده از شیورهای متعدد است.

البته با پیشرفت علم و تکنولوژی در سال های اخیر کرم های پیشرفته ای مانند کرم موبر دائمی باله آ که ساخت کشور آلمان است نیز به بازار آمده اند که کارایی فوق العاده دارند و همانند لیزر به تدریج باعث ریشه کن شدن موهای زاید می شوند.


البته باید متذکر شد که هیچ یک از روش های لیزر یا کرم های موبر دائمی به تنهایی در یک جلسه موهای زاید را کامل از بین نمی برند و این نتیجه پس از چندین مرحله استفاده می تواند به دست آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha