مردی که از رفتارهای دخترخاله همسرش کینه به دل گرفته بود، دو سارق کیف‌قاپ اجیر کرد تا برای انتقام، ‌کیف ۴۰۰میلیونی او را سرقت کنند.

انتقام عجیب از دخترخاله مقیم انگلیس

سلامت نیوز: مردی که از رفتارهای دخترخاله همسرش کینه به دل گرفته بود، دو سارق کیف‌قاپ اجیر کرد تا برای انتقام، ‌کیف ۴۰۰میلیونی او را سرقت کنند.

به‌ گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری‌آنلاین، چند روز قبل فیلم کوتاهی از یک سرقت در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد ۲موتورسوار کیف زنی را قاپیدند و فرار کردند.

فیلم ۲۷ثانیه بیشتر نبود و نشان می‌داد که ۲‌زن از مغازه‌ای خارج شده و قصد عبور از خیابان را داشتند که در همین لحظه ۲جوان موتورسوار از کنار آنها عبور کردند و بعد ایستادند. جوان ترک‌نشین درحالی‌که یک دست مشکی پوشیده و ماسک سفید و سیاهی به‌صورت زده بود به سراغ یکی از زن‌ها رفت و کیف او را قاپید. پس از سرقت به سرعت سوار موتور شد و هر دو فرار کردند.

پس از این سرقت، شاکی با پلیس تماس گرفت و گفت که داخل کیفش ۴۰۰میلیون تومان پول و دلار داشته است. زن جوان می‌گفت مقیم کشور انگلستان است. مدتی قبل برای دیدن خانواده‌اش به ایران آمده و داخل کیفش به جز پول و دلار، تمام مدارکش مانند پاسپورت و شناسنامه‌ نیز سرقت شده بود. مأموران برای پیدا کردن ردی از سارقان موتورسوار به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداختند.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت که شاکی روز حادثه با دخترخاله‌اش بوده است، اما دزدان فقط کیف شاکی را قاپیدند. در ادامه ردپای شوهر دخترخاله شاکی در سرقت به ‌دست آمد و برای پلیس محرز شد که این مرد با اجیر کردن ۲سارق دستور سرقت را داده است.

به این ترتیب مأموران متهم را دستگیر کردند و او در بازجویی‌ها به اجیر کردن ۲سارق موتورسوار برای انتقام‌جویی از دخترخاله همسرش اقرار کرد.
در همین حال سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران، گفت: متهمان با قرار قانونی بازداشت شده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. این در حالی است که کیف ۴۰۰میلیونی مالباخته تحویل مالباختگان شد.


کینه از دخترخاله

فردی که دستور سرقت داده صاحب کمپ ترک اعتیاد است. او اصلا فکرش را نمی‌کرد فیلم سرقت در دنیای مجازی منتشر و جنجال به ‌پا شود. او قصد داشت بعد از چند روز کیف را به شاکی برگرداند اما برخلاف تصورش خیلی زود دستگیر شد. طراح نقشه کیف‌قاپی می‌گوید کینه عجیبی نسبت به دخترخاله همسرش داشته و می‌خواسته هرچه زودتر از او انتقام بگیرد.


چرا از شاکی کینه به دل داشتی؟

خیلی مغرور بود و چون اقامت انگلستان را داشت فکر می‌کرد همه ما باید گوش به فرمانش باشیم. راستش از زمانی که او به ایران آمد همه کارهایش را من و همسرم انجام می‌دادیم. از خرید وسایل گرفته تا انجام کارهای اداری و بانکی‌اش. اما مدتی که گذشت انگار این لطف ما تبدیل به وظیفه شد. او به جای قدردانی از زحمات من و همسرم، به ما بی‌احترامی می‌کرد. رفتار نامناسبی با ما داشت. این رفتار مغرورانه او باعث شد تا از او کینه به دل بگیرم و نقشه‌ای برای انتقام‌جویی بکشم.


حالا چرا نقشه سرقت کشیدی؟

می‌دانستم داخل کیفش دلار و مدارک هویتی‌اش است. می‌خواستم به دردسر بیفتد. چون قرار بود به ‌زودی از ایران برود و اگر پاسپورتش گم می‌شد قطعا اذیت می‌شد و باید برای گرفتن مدارک المثنی به تنهایی راهی اداره‌های دولتی می‌شد. باید کمی سختی می‌کشید تا قدر زحمات من و همسرم را می‌دانست. نه این‌که تصور کند لطف و محبت ما وظیفه بوده است.


با سارقان چطور آشنا شدی؟

یکی از آنها دوست و بچه محل قدیمی‌ام است. دیگری هم دو سال قبل برای ترک اعتیاد به کمپ من آمد.


وعده دستمزد به سارقان اجیر شده دادی؟

نه آنها به‌ خاطر رفاقتی که با من داشتند حاضر شدند سرقت را انجام دهند. هدف سرقت نبود چراکه می‌خواستم بعد از مدتی کیف را برگردانم. یعنی درست زمانی که دخترخاله همسرم با زحمت فراوان مدارک المثنی می‌گرفت آن وقت کیف مدارک را تحویلش می‌دادم اما لو رفتیم و دستگیر شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha