دو کارتن خواب که 15 روز پیش به علت مشکلی در استخوان پایشان به بیمارستان حضرت رسول (ص) در منطقه ستارخان مراجعه کرده بودند ، بعد از معالجه رایگان و بهبودی ، حاضر به ترک بیمارستان نیستند! مسوولان بیمارستان هم بعد از ماجرای معروف رها کردن 2 بیمار ، از اخراج این دو کارتن خواب بیمناک اند و بدین ترتیب ، دو هفته است که دو تخت بیمارستانی در بخش اورژانس توسط این دو نفر که نیاز پزشکی ندارند اشغال شده اند.

سلامت نیوز : دو کارتن خواب که 15 روز پیش به علت مشکلی در استخوان پایشان به بیمارستان حضرت رسول (ص) در منطقه ستارخان مراجعه کرده بودند ، بعد از معالجه رایگان و بهبودی ، حاضر به ترک بیمارستان نیستند!

به گزارش پایگاه خبری عصرایران ، این دو اعلام می دارند که بی کس و کار و بی خانمان اند و جایی بهتر از بیمارستان سراغ ندارند!

مسوولان بیمارستان هم بعد از ماجرای معروف رها کردن 2 بیمار ، از اخراج این دو کارتن خواب بیمناک اند و بدین ترتیب ، دو هفته است که دو تخت بیمارستانی در بخش اورژانس توسط این دو نفر که نیاز پزشکی ندارند اشغال شده اند.

جالب اینجاست که مسوولان بیمارستان از بهزیستی خواسته اند که در راستای وظایف خودش ، این دو کارتن خواب بی خانمان را از بیمارستان تحویل بگیرد ولی مسوولان بهزیستی گفته اند که ما دیگر جایی برای نگهداری این افراد نداریم!

مراجعه معتادان ، افراد بی خانمان و کارتن خواب ها به اورژانس بیمارستان های دولتی و عدم ترک این مراکز به ویژه در فصل زمستان یکی از پدیده های چند سال اخیر در کشور به ویژه تهران است. منابع مطلع می گویند برخی از این افراد در دوره اقامت خود در اورژانس ها ، حتی هماهنگی های لازم را برای دریافت مواد مخدر از بیرون بیمارستان انجام می دهند و در دستشویی این مراکز اقدام به استعمال مواد مخدر می کنند.

در چنین مواردی ، این وظیفه بهزیستی است که این افراد را تحویل بگیرد و اسکان دهد اما در عمل این اقدام صورت نمی گیرد و بیمارستان ها نیز که نمی توانند این افراد را رها کنند ، ناگزیر از تحمل این وضعیت می شوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha