سلامت نیوز : رییس انجمن داروسازان از اعلام تعرفه‌های داروسازان تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد كه تاخیر در اعلام تعرفه به علت تلاش برای تعیین تعرفه‌هایی در شان داروسازان است.

دكتر رهبر مژدهی آذر در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در زمینه علت تاخیر تعرفه‌های داروسازان با وزارتخانه‌های رفاه و بهداشت مذاكراتی كردیم اما آنان پاسخ مشخصی درباره علت این كار ندادند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود درباره قیمت داروها اظهار كرد: در حالی كه اجناس دیگر گران شده‌اند قیمت دارو ثابت مانده است و این امر به معنای كاهش قیمت دارو در مقایسه با اجناس دیگر است.

رییس انجمن داروسازان دربخش دیگری از صحبت‌های خود تاكید كرد: مسافران هنگام سفر بهداشت فردی را رعایت كنند تا بیمار نشوند و به دارو نیاز پیدا نكنند. البته آنان می‌توانند داروهای بدون نسخه مانند قرص‌های سرماخوردگی، مسكن، پمادهای ضد سوختگی، كرم‌های ضد آفتاب را به همراه داشته باشند و برای درمان اسهال و استفراغ ناشی از گرمازدگی ORS و سرم‌های خوراكی را هنگام سفر همراه خود ببرند.

مژدهی آذر در پایان درباره جشن روز داروساز گفت: با توجه به مصادف شدن 5 شهریورماه با ماه مبارك رمضان، جشن داروساز پس از این ماه مبارك برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha