در پی گزارش مقدماتی وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ در مقیاس ریشتر در منطقه مرزی استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد - حوالی سی سخت، وزیر بهداشت به سازمان اورژانس کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مربوطه و سازمان غذا و دارو، دستور آماده باش داد.

دستور وزیر بهداشت درباره زلزله سی‌سخت/ تاکنون فوتی گزارش نشده است

سلامت نیوز:در پی گزارش مقدماتی وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ در مقیاس ریشتر در منطقه مرزی استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد - حوالی سی سخت، وزیر بهداشت به سازمان اورژانس کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مربوطه و سازمان غذا و دارو، دستور آماده باش داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، وزیر بهداشت بررسی عاجل ابعاد واقعه و تامین نیازهای احتمالی امدادی، بهداشتی و درمانی مناطق آسیب دیده را ابلاغ کرد.


به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، تاریخ و زمان وقوع زلزله به وقت محلی: ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۲۲:۰۵:۳۴طول جغرافیایی: ۵۱.۵۷عرض جغرافیایی: ۳۰.۸۹عمق زمین‌لرزه: ۱۰ کیلومتر
 نزدیک‌ترین شهرها:

۱۰ کیلومتری سی سخت (کهگیلویه وبویر احمد)

۱۹ کیلومتری کمه (اصفهان)

۲۴ کیلومتری یاسوج (کهگیلویه وبویر احمد)   

  نزدیکترین مراکز استان:۲۴ کیلومتری یاسوج

۱۶۹ کیلومتری شیراز.


دکتر کیانوش جهانپور _ رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این باره به ایسنا گفت: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تیم مدیریت بحران اصفهان فعال است و گروه ارزیاب و آمبولانس‌های مستقر در منطقه اعزام شده اند. تاکنون ۵ مصدوم ناشی از  فرار نیز در منطقه تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شده اند.


جهانپور گفت: همچنین بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ٥ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در سی‌سخت مستقر شده اند و حدود ٢٠ مصدوم به یاسوج انتقال داده شده است .


وی افزود: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، عوامل هلال احمر و سایر نیروهای کمکی در محل حادثه حضور دارند و بیمارستان‌های یاسوج در  آماده‌باش به سر می‌برند.جهانپور به  گفت: تا کنون فوتی از این حادثه گزارش نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha