سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 30801
سلامت نیوز : مدیرعامل بنیاد خیریه كودكان بی‌سرپرست استان اردبیل گفت: ما با شناسایی تمام كودكان مبتلا به سرطان هزینه‌های درمانی آنها را با كمك خیران تأمین و پرداخت می‌كنیم.

به گزارش فارس جواد قرآن‌نویس در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما با تأمین هزینه‌های سنگین این بیماران در چند سال اخیر سعی كردیم بسیاری از دغدغه‌ها را در این مورد از بین برده و بستر آسودگی و امنیت خاطر خانواده‌ها را فراهم كنیم.
وی تصریح كرد: ما با گسترش فعالیت‌ها و برنامه‌های خیرخواهانه خود از استان‌های مختلف كشور اقدام به جذب افراد خیر و نیكوكار كردیم، به طوری كه از دورترین نقاط كشور مبالغی به حساب بنیاد ریخته می‌شود تا صرف بیماران نیازمند و كودكان سرطانی شود.
قرآن‌نویس خاطر نشان كرد: اخیراً 50 میلیون تومان كمك ویژه به این بنیاد انجام شده كه تلاش می‌كنیم همه این كمك‌ها را جمع‌آوری كرده و در مسیر مورد نیاز هزینه كنیم.
وی در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌كه تمام تشكیلات خیران و مؤسسات خیریه باید در مسیر حركت خود یك هدف‌گذاری درست و برنامه‌ریزی صحیح داشته باشند، اضافه كرد: مخالف شكل‌گیری تشكیلات جدید در این قالب نیستیم اما معتقدیم انجمن خیران مسكن‌ساز استان اردبیل می‌تواند با یك تدبیر و راهكار درست و با تكیه بر قوانین مربوط به حوزه مسكن مهر سرپناه ارزان قیمت را در اختیار افراد نیازمند قرار دهد.
قرآن‌نویس تأمین مسكن كارگران شهرداری را جزو اولویت‌ها اعلام كرد و ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم مسكن ارزان قیمت و یا رایگان در اختیار نیازمندان قرار دهیم كارگران شهرداری اردبیل بایستی در اولویت قرار گیرد چرا كه ما كمك‌های متعددی را به مجموعه‌های خیریه به ویژه انجمن خیرین مسكن‌ساز داشته‌ایم.
وی گفت: شهرداری اردبیل هم اكنون یك هزار و 500 كارگر دارد كه ما با یك برنامه اصولی می‌توانیم از طریق این انجمن در مدت 10 سال كارگران نیازمند شهرداری را صاحب خانه كنیم.
این مقام مسئول افزود: هرگز حاضر نیستم برای صدور پروانه رایگان كه حق و حقوق شهرداری ضایع شود و یك مجموعه به هدف خود برسد رأی داده و این حق و حقوق را نادیده بگیرم.
قرآن‌نویس تصریح كرد: مجموعه‌هایی چون خیرین مسكن‌ساز بنیاد مسكن باید به گونه‌ای همت كنند تا با تكیه بر توانمندی خود و استفاده از تسهیلات دولتی بتوانند مسكن ارزان قیمت تهیه و در اختیار متقاضیان قرار دهند.
به گزارش فارس، در این جلسه مدیرعامل انجمن خیرین مسكن‌ساز بنیاد مسكن در سخنانی خاطر نشان كرد: ما در كنار هم جمع شدیم تا با تأمین زمین مورد نیاز مسكن انسان‌های آبرومند را تأمین و در اختیار آنها قرار دهیم.
علی عزیززاده اضافه كرد: هدف ما ساخت خانه برای محرومان است و تلاش می‌كنیم با نظارت مستقیم مهندسان بنیاد مسكن و تحویل زمین رایگان از بنیاد و مسكن و شهرسازی با جذب كمك‌های مردمی به این كار اقدام كنیم.
وی ادامه داد: ‌برای ساخت 700 واحد مسكن مسئولان زمین مورد نیاز و پروانه رایگان صادر كردند ولی همچنان نیازمند مساعدت شهرداری در تخفیف ویژه برای صدور پروانه و عوارض هستیم تا برخی از مشكلات برطرف شود.
به گزارش فارس، عضو شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه انجمن خیرین مسكن‌ساز استان را از جمله مجموعه‌های پرتلاش معرفی كرد و گفت: این انجمن از دو سال پیش با استعفای هیئت مدیره قبلی كار خود را با قوت و قدرت آغاز كرده و برای ساخت 700 واحد مسكونی در استان كه 350 واحد آن شامل شهرستان اردبیل است زمین مورد نیاز اختصاص یافته است.
سالار شاكر افزود: در اكثر شهرستان‌ها ساخت واحدهای مسكونی انجمن خیرین مسكن‌ساز آغاز شده و مقرر است زمین، پروانه، نظارت و طراحی رایگان برای این مجموعه‌ها اعمال شود.
وی در پایان از اعضای شورای شهر خواست تا به نامه شهرداری در ارایه تخفیف ویژه در صدور و پایان‌كار رأی مثبت دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha