یک عضو شورای شهر تهران درباره صحبت های روز گذشته وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت در شرایطی نظام سلامت را مدیریت می‌کندکه نه اختیار خرید واکسن دارد، نه ارز کافی دارد.

وزیر بهداشت در شرایط سختی نظام سلامت را مدیریت می‌کند

سلامت نیوز:یک عضو شورای شهر تهران درباره صحبت های روز گذشته وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت در شرایطی نظام سلامت را مدیریت می‌کندکه نه اختیار خرید واکسن دارد، نه ارز کافی دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخنان سید ابراهیم امینی، نایب رئیس شورای شهر که از وزیر بهداشت گلایه کرد، گفت: در رابطه با صحبت‌های وزیر بهداشت، که موجب سوءتفاهم شده است به عنوان عضوی از جامعه پزشکی کشور که شاهد سختی‌های شاغلان در سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه تطهیر کنندگان هستم، عذرخواهی می‌کنم و دست تک تک این افراد را می بوسم.


وی افزود: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که وزیر بهداشت در شرایطی نظام سلامت را مدیریت می‌کند که نه اختیار خرید واکسن دارد، نه می تواند منابع مورد اعتماد واکسن را خریداری کند و نه ارز کافی دارد و تحریم، برجام و مصوبه مجلس نیز وجود دارد. گویا بقیه نهادها درک عمیقی از آنچه در کشور می‌گذرد، ندارند و این وزیر بهداشت است که شاهد بیش از ۶۰ هزار فوتی و پرپر شدن اعضای جامعه پزشکی کشور است.


این عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه وزیر بهداشت سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کند، گفت: ادامه مبارزه توان فرسا با شرایط اپیدمی نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت است و تأمین واکسن به عنوان یک اصل پیشگیری و کنترل اپیدمی مطرح است. این در حالی است که دست وزیر بهداشت برای خرید یا واردات واکسن بسته است.


خداکرمی ادامه داد: ممکن است در چنین شرایطی و در شرایط فشار بی‌خوابی و سختی کار، موضوعی مطرح شود که موجب گلایه گردد، گفت: از کارکنان بهشت زهرا (س) دلجویی می کنم، اما همه ما در شرایط فشار ممکن است بر بار کلمات خود واقف نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha