معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی وبا هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه، آبرسانی به مراکز درمانی و بیمارستانی اهواز از طریق تانکرهای سیار در حال انجام است.

آبرسانی به مراکز بیمارستانی و درمانی اهواز از طریق تانکرهای سیار

سلامت نیوز: معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی وبا هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه، آبرسانی به مراکز درمانی و بیمارستانی اهواز از طریق تانکرهای سیار در حال انجام است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، فاضل عبیات با اشاره به مشکلات پیش آمده در تصفیه خانه شماره ۲ اهواز اظهارداشت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته آبرسانی به مراکز درمانی به وسیله تانکر در حال انجام است.


برابر با اعلام شرکت آبفای اهواز بیش از ۱۵ تانکر درحال آبرسانی به بیمارستان‌ها به ویژه در غرب اهواز هستند.


به گفته معاون عمرانی استانداری خوزستان، در جریان تعمیرات دوره‌ای و معمول این تصفیه خانه، یکی از شیرهای خروجی در ساعت ۲ بامداد دچار شکستگی شد.
عبیات ادامه‌داد: به‌دلیل سرریز ایجاد شده، سالنی که الکتروپمپ‌های تصفیه خانه در آن مستقر هستند دچار آبگرفتگی شد و برای رفع اساسی مشکل، عوامل شرکت آبفا در ایجاد شرایط لازم برای نصب الکتروپمپ های جدید در این تصفیه خانه هستند.


عبیات با تاکید بر اینکه الکتروپمپ های قبلی همگی ضد آب هستند اضافه کرد: با این وجود تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از هرگونه اخلال احتمالی در سیستم تصفیه خانه این تجهیزات تعویض شوند.


وی افزود: امیدوار هستیم که تا پایان امروز مشکل قطع آب شرب مناطق مختلف شهر اهواز رفع شود و همه عوامل مربوط به شرکت آبفا در تلاش برای بازگرداندن شرایط به حالت عادی هستند.


امروز به دلیل قطعی آب در بخشی از اهواز و شرایط کرونایی،  ادارات و دستگاه های اجرایی در مرکز استان  تعطیل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha