تعداد تلفات پرندگان مهاجر از ۱۸ هزار گذشت/ جمع آوری هزار و ۳۵۹ قطعه جدید در ۲۴ ساعتدر ۳۰ روز گذشته مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع‌آوری شده در تالاب میانکاله و خلیج گرگان به عدد ۱۸ هزار و ۲۳۳ قطعه رسیده است.

تعداد تلفات پرندگان مهاجر از ۱۸ هزار گذشت

سلامت نیوز: تعداد تلفات پرندگان مهاجر از ۱۸ هزار گذشت/ جمع آوری هزار و ۳۵۹ قطعه جدید در ۲۴ ساعتدر ۳۰ روز گذشته مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع‌آوری شده در تالاب میانکاله و خلیج گرگان به عدد ۱۸ هزار و ۲۳۳ قطعه رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، براساس اطلاعیه شماره ۲۸ درباره تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین‌المللی میانکاله و خلیج گرگان، عملیات پایش و جمع‌آوری لاشه پرندگان مهاجر آبزی روز شنبه ۹ اسفند ماه ۹۹  نیز با اعزام اکیپ‌های از محیط‌بانان و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست بهشهر، گلوگاه و اداره کل انجام که یک‌هزار و ۳۵۹ قطعه پرنده مهاجر آبزی از گونه‌های چنگر معمولی، فلامینگو، مرغابی، کشیم و کاکایی تلف شده از سطح ساحل جمع آوری و دفن بهداشتی شدند.

گفتنی است طی ۳۰روز گذشته مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع‌آوری شده در تالاب میانکاله و خلیج گرگان به عدد ۱۸ هزار و ۲۳۳ قطعه رسیده است.

عملیات جمع‌آوری لاشه پرندگان تلف شده توسط چندین گروه با استفاده از قایق، تراکسور و تراکتور و همچنین به‌صورت قایق در ضلع شرقی و جنوبی در داخل تالاب و خلیج انجام شد.

همچنین در عملیات امروز ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان بندر ترکمن نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha