طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر یکشنبه (۱۰ اسفند ۹۹) یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۶۹ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۶۰ هزار و ۷۳ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۲۵ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱ تا ۱۰ اسفند) به طور متوسط در هر ساعت حدود ۳۳۸ نفر در ایران مبتلا و بین ۳ تا ۴ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت حدود ۲۸۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

سلامت نیوز:طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر یکشنبه (۱۰ اسفند ۹۹) یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۶۹ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۶۰ هزار و ۷۳ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۲۵ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱ تا ۱۰ اسفند) به طور متوسط در هر ساعت حدود ۳۳۸ نفر در ایران مبتلا و بین ۳ تا ۴ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت حدود ۲۸۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در این اینفوگرافیک روند شیوع کرونا در ایران طی یک ماه اخیر (از ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند) را مشاهده می‌کنید.

 

 


منبع داده‌ها: آمارهای اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha