جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد خبر داد.

کرونای انگلیسی به یزد هم رسید / شناسایی نخستین بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته

سلامت نیوز: جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، احمد تر‌حمی اظهار داست: علی‌رغم همه تذکرات و توصیه‌های مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت در خصوص وضعیت شکننده استان و امکان بروز موارد ویروس جهش یافته کرونا، متاسفانه اولین مورد بیمار مبتلا به این ویروس جهش یافته در استان مشاهده و شناسایی شد.

‌ترحمی افزود: بیمار مورد نظر از کارگران شاغل در یکی از ‌واحدهای تولیدی شهرستانی است که به دلیل مسافرت به استان خوزستان‌ مبتلا گردیده و پس از بررسی انجام شده و رهگیری صورت گرفته توسط کارکنان نظام بهداشتی 11 نفر از اعضای خانواده این فرد به بیماری کرونا مبتلا شدند که البته خوشبختانه حال همه آنها خوب و مناسب تشخیص داده شده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ادامه داد: اقدامات تشخیصی- درمانی و مراقبتی و قرنطینه افراد بلافاصله  انجام شده و در حال حاضر بیماری تحت کنترل ‌است.

ترحمی در پایان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم سفر به مناطق پر خطر و قرمز تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha