استانداردهای بین‌المللی در تهیه این واکسن بسیار رعایت شده و پروتکل‌های مربوطه به شدت رعایت می‌شود؛بنده فکر نمی‌کنم کمتر واکسنی این طور اصول را رعایت کند.

مردم با خیال راحت از واکسن «کووایران» استفاده کنند

سلامت نیوز: مسؤول مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران گفت: استانداردهای بین‌المللی در تهیه واکسن کرونای کووایران بسیار رعایت شده و فکر نمی‌کنم کمتر واکسنی این طور اصول لازم را رعایت کند. ​

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مینو محرز، استاد بیماری‌های عفونی و مسؤول مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن "کوو ایران در پاسخ به این پرسش که «واکسن کرونای در حال ساخت در بنیاد برکت از نظر کیفی بین واکسن‌های دنیا در چه سطحی قرار دارد؟»، بیان داشت:واکسن انواع مختلفی دارد، اما واکسن کووایران از نظر استانداردهای بین‌المللی و کنترل کیفیت به عنوان فردی که یک شخصیت علمی هستم می‌توانم به مردم می‌گویم با خیال راحت از این واکسن استفاده کنند.

وی یادآور شد: استانداردهای بین‌المللی در تهیه این واکسن بسیار رعایت شده و پروتکل‌های مربوطه به شدت رعایت می‌شود؛بنده فکر نمی‌کنم کمتر واکسنی این طور اصول را رعایت کند.

این استاد بیماری‌های عفونی در پاسخ به این پرسش که «کرونا در حال حاضر به چه میزان کودکان و نوجوانان را گرفتار می‌کند؟»،گفت:کرونای انگلیسی کودکان و جوانان را بیشتر گرفتار می‌کند اما آنچه مقالات جدید می‌نویسند قدرت بیماری زایی ویروس نیز زیاد تر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha