سلامت نیوز : معاون دارویی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده برای پوشش بیمه‌ای 370 قلم از داروهای گیاهی، گفت: پیشنهادات وزارت بهداشت در این زمینه به معاونت اجتماعی وزارت رفاه ارسال شده است.

دكتر محمدرضا شانه‌ساز در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: نامه مربوط به پوشش بیمه‌ای چندین قلم از داروهای گیاهی را نوشته‌ایم. در این زمینه در كارگروه زیربنایی دولت نیز صحبت و تصویب شده است.

وی گفت: در حال حاضر برای پوشش بیمه‌ای داروهای گیاهی منتظر اعلام نظر معاونت اجتماعی وزارت رفاه هستیم. وزارت بهداشت پیشنهادهای خود را داده است اما به هر حال وزارت رفاه با توجه به بودجه و ضوابط خود ممكن است پوشش بیمه‌ای تعدادی از اقلام داروهای گیاهی را بپذیرد.

دكتر شانه‌ساز پیش از این نیز در گفت‌وگو با ایسنا از تصویب تحت پوشش بیمه قرار گرفتن چندین قلم از داروهای گیاهی در كمیسیون زیربنایی دولت خبر داده بود و گفته بود كه فهرست پیشنهادی سازمان غذا و دارو برای پوشش بیمه‌ای داروهای گیاهی 370 قلم از این داروها بوده، اما بعید می‌دانم كه با توجه به محدودیت‌های مالی و منابع بیمه‌ها، تمام این 370 قلم تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha