سلامت نیوز :مدیرعامل صندوق بیمه خدمات درمانی از واریز 2 میلیارد و 500 میلیون اعتبار جهت اجرای طرح پزشك خانواده به 3 استان خوزستان، سیستان و چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: به زودی مابقی اعتبارات این طرح به 3 استان واریز خواهد شد.

محمد‌باقر هداوند در گفت‌وگو با فارس با بیان اینكه سرانه بیمه ایرانیان نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نكرده است اظهار داشت: هم‌اكنون خانواده‌ها و افراد فاقد بیمه می‌توانند با پرداخت 50 درصد از سرانه بیمه تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گیرند.

وی اضافه كرد: یكی از موانعی كه در خصوص طرح بیمه ایرانیان وجود دارد عدم اطلاع‌رسانی به مردم است كه چنانچه این اتفاق به درستی محقق شود خانواده‌های بیشتری می‌توانند از تسهیلات این بیمه بهره ببرند.

هداوند افزود: صندوق بیمه خدمات درمانی در خصوص هم‌پوشانی بیمه‌ها نیز از سال گذشته اقدامات مناسبی را انجام دادند به طوری كه هم‌اكنون اكثر بیمه‌شدگان این صندوق دارای یك دفترچه بیمه هستند علاوه بر اینكه این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل صندوق بیمه خدمات درمانی در خصوص طرح پزشك خانواده نیز اظهار داشت: در مرحله اول حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به3 استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و چارمحال و بختیاری واریز شده است و بزودی در مرحله جدید اعتبارات بعدی واریز خواهدشد.

هداوند تصریح كرد: از اعتبارات واریزی به 3 استان حدود 1 میلیارد تومان به استان خوزستان، 1 میلیارد تومان به استان سیستان و بلوچستان و 500 میلیون تومان به چارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha