از آنجا که امروزه نظافت منزل و بهداشت برای افراد بسیار مهم است، توجه به نکات زیادی در مورد نظافت در خانه ضروری است. فرش ها قسمت های ضروری خانه های ما هستند و بنابراین تمیز کردن آن ها اهمیت دارد. زیرا فرش ها در اعماق خود حاوی میکروب ها، باکتری ها و گرد و غبار زیادی هستند. در واقع، بسیاری از میکروب ها و باکتری ها و گرد و غبار که در خانه پنهان شده اند، اغلب در فرش ها یافت می شوند.

چه زمانی نیاز به تمیز کردن عمیق فرش داریم؟

سلامت نیوز: از آنجا که امروزه نظافت منزل و بهداشت برای افراد بسیار مهم است، توجه به نکات زیادی در مورد نظافت در خانه ضروری است. فرش ها قسمت های ضروری خانه های ما هستند و بنابراین تمیز کردن آن ها اهمیت دارد. زیرا فرش ها در اعماق خود حاوی میکروب ها، باکتری ها و گرد و غبار زیادی هستند. در واقع، بسیاری از میکروب ها و باکتری ها و گرد و غبار که در خانه پنهان شده اند، اغلب در فرش ها یافت می شوند.

به گزارش سلامت نیوز، پاهای ما که در تمام طول روز در کفش هستند، عرق می کنند کثیف می شوند و حاوی باکتری های زیادی هستند. وقتی آخر روز به خانه می آییم و با پاهای آلوده بر روی فرش راه می رویم، باعث می شود که باکتری به فرش سرایت کند. پوست های مرده ای که از پوست جدا می شوند و در طول روز بر روی فرش ریخته می شوند یا موهایی که از سر و بدن انسان جدا می شوند نیز باعث کثیف شدن فرش ها می شوند.

حتی وقتی فرش تمیز به نظر می رسد نیز ممکن است آلودگی های ناپیدا و گرد و غبار در الیاف آن وجود داشته باشد. یک برنامه تمیزکاری کامل، هم به تلاش ما و هم به استفاده از خدمات حرفه ای متکی است. همه چیز به وضعیت شما بستگی دارد اما برخی از دستورالعمل های کلی برای اینکه بدانید چه زمانی نیازی به تمیز کردن عمیق فرش به کمک قالیشویی در پاسداران نیاز دارید، وجود دارد.

برنامه تمیز کردن عمیق

فرش ها حاوی میکروب ها و باکتری های زیادی هستند که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند. نظافت منظم فرش ها برای سلامت انسان بسیار مهم است زیرا تمیز نکردن آن ها می تواند منجر به مشکلات تنفسی، آلرژی و بیماری های دیگر شود. پاکسازی فرش ها عمر آن ها را افزایش می دهد، زیبایی و درخشندگی بیشتری به آن ها می بخشد و بر کیفیت هوای خانه نیز تأثیر می گذارد.

اگر چه برنامه تمیز کردن عمیق و استفاده از خدمات قالیشویی در گیشا در هر خانه و خانواده ای متفاوت است، اما به طور کلی می توانیم آنها را به دسته بندی های مختلفی تقسیم کنیم. با استفاده از دستورالعمل های زیر می توانید بدانید که آیا به قالیشویی یا موکت شویی تهران نیاز دارید یا خیر.

  • رفت و آمد کم: علاوه بر جاروبرقی منظم حدود یک بار در هفته، توصیه می کنیم برای بازسازی فرش و سایر سطوح هر 1 یا 2 سال یکبار تمیز کردن عمیق فرش را انجام دهید.
  • رفت و آمد متوسط: ​​بیشتر مردم در این گروه قرار می گیرند و باید فرش های خود را هر هفته دو بار جاروبرقی کنند تا خاک به الیاف فرش فرو نرود. تمیز کردن عمیق نیز هر 6 ماه تا 1 سال لازم است.
  • رفت و آمد زیاد: این فرش ها معمولا تحت فشار زیادی قرار دارند که باعث فرسودگی زودرس فرش می شود. در صورت امکان روزانه جارو برقی بکشید و هر 3 تا 6 ماه یکبار از خدمات قالیشویی توحید استفاده کنید تا طول عمر فرش شما افزایش یابد.

عوامل کمک کننده دیگری نیز وجود دارد که ممکن است شما را در شناخت بهتر موارد فوق یاری کند. به عنوان مثال اگر مبتلا به آلرژی شدید یا سایر مشکلات تنفسی هستید بهتر است در فواصل کوتاه تری از خدمات قالیشویی در گیشا استفاده کنید.

مزایای تمیز کردن عمیق فرش با استفاده از قالیشویی

سرویس های قالیشویی با خدمه حرفه ای و تجهیزات به روز می توانند فرش ها را به کمک شوینده های استاندارد با کیفیت بالا تمیز کنند.

از جمله مزایای تمیز کردن عمیق فرش به کمک قالیشویی های حرفه ای همچون قالیشویی توحید عبارت است از:

  • خدمات سریع: دنیای مدرن با سرعت بالایی پیش می رود و هیچ کس نمی خواهد تمام روز بنشیند و منتظر رسیدن کارکنان قالیشویی باشد. قالیشویی های معتبر به احتمال زیاد با برنامه ریزی درست، به سرعت و به موقع در محل شما حاضر می شوند.

 

  • کارکنان حرفه ای: قالیشویی های حرفه ای با دارا بودن بهترین کارکنان آموزش دیده و مجرب، می توانند رضایت مشتریان را جلب نمایند.

 

  • اعتبار: قالیشویی های معتبر به شما امکان می دهند تا هر آن چه که نیاز است در مورد مواد شیمیایی شستشوی فرش خود بدانید را بپرسید. قالیشویی های پیشرو در زمینه انواع خدمات شست و شوی فرش، موکت و مبل در حال حاضر از مواد شوینده سازگار با محیط زیست و فاقد آلرژی استفاده می کنند.

 

  • خدمات جامع: وقتی تصمیم گرفتید فرش ها، قالی ها، موکت ها و مبل های خود را بشویید و یا ترمیم کنید، توصیه می کنیم به دنبال شرکتی باشید که بتواند کل کارها را بدون نقص برای شما انجام دهد.

تمیز کردن عمیق فرش با قالیشویی توحید

در قالیشویی توحید، ما به کمک تجهیزات به روز و پیشرفته روز دنیا و محلول های تمیز کننده ایده آل، هر نوع آلودگی های عمیق فرش و یا لکه ها را از بین می بریم. مواد شوینده ما الیاف فرش را از بین نمی برد یا جلوه ای نخ نما به فرش نمی دهند.

مواد شوینده قالیشویی ما علاوه بر شستشوی عمیق و نفوذ به عمق فرش جهت پاکسازی و حذف آلودگی ها، فاقد هرگونه ماده شیمیایی سخت است و بنابراین باعث تخریب زودرس فرش های شما نخواهد شد. همچنین این مواد خطرات سلامتی برای اعضای خانواده شما نخواهد داشت.

خدمات قالیشویی در پاسداران

ما در قالیشویی توحید با دارا بودن شعب متعدد در سراسر شهر تهران، کرج و ... و بیش از 30 سال سابقه درخشان و جلب رضایت مشتریان خود، می توانیم با سرعت و کیفیت بالایی انواع فرش ها، قالی ها، موکت ها، کناره ها و حتی مبل های شما را بشوییم.

تیم متخصص ما از شست و شوی انواع فرش های دستبافت و نفیس گرفته تا تمیز کردن عمیق روکش مبلمان و یا تعمیر انواع فرش و موکت شویی تهران را انجام خواهد داد. هزینه های ما مطابق با تعرفه های اتحادیه قالیشویان بوده و با ارائه ضمانت نامه و همچنین فاکتور دقیق و معتبر همراه خواهد بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha