چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

خانواده 2 پسر نوجوان که از 4‌ ماه قبل به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند از مردم برای پیدا کردن آنها کمک خواستند.

سرنوشت نامعلوم پسرعموهای گمشده

سلامت نیوز: خانواده 2 پسر نوجوان که از 4‌ ماه قبل به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند از مردم برای پیدا کردن آنها کمک خواستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری، این دو پسرعمو که نقیب سعیدی-15ساله- و سلطان سعیدی-16ساله- نام دارند از مدت‌ها قبل همراه خانواده‌شان در منطقه گراش در استان فارس زندگی می‌کردند. بیشتر اعضای خانواده این دو نوجوان کارگر ساختمانی هستند و این دو نوجوان هم اغلب به پدر و برادرشان کمک می‌کردند. آنها زندگی آرامی داشتند اما از 4‌ ماه قبل نقیب و سلطان به شکل عجیبی ناپدید شدند و تاکنون تلاش‌های خانواده‌شان برای پیدا کردن آنها به نتیجه‌ای نرسیده است.

نظام، برادر نقیب در این‌باره می‌گوید: ما و عمویم نزدیک یکدیگر در منطقه گراش زندگی می‌کنیم و همه‌مان کارگر هستیم. نقیب و سلطان هم بچه‌های خوب و سر به زیری بودند و هیچ‌کدام هیچ مشکلی نداشتند اما اواخر آذر ماه هر دو یکباره ناپدید شدند. او در ادامه می‌گوید: این که آنها هر دو با هم مفقود شدند برایمان عجیب بود و هیچ‌کس نمی‌دانست که چه بر سرشان آمده است. اما وقتی وسایلشان را بررسی کردیم فهمیدیم که آنها با نقشه قبلی از خانه بیرون رفته‌اند؛ چراکه هر کدام مبلغی در حدود یک میلیون تومان و تعدادی لباس با خود برده بودند. آن زمان گفتیم شاید چند روز بعد پولشان تمام شود و از رفتنشان پشیمان شوند و به خانه برگردند اما هرچه صبر کردیم فایده‌ای نداشت و آنها نیامدند. از آن زمان بود که از پلیس کمک خواستیم و همزمان خودمان هم دست به‌کار شدیم و جست‌وجو برای پیدا کردن آنها را آغاز کردیم.

برادر یکی از نوجوانان گمشده در ادامه می‌گوید: از آن روز تا حالا هیچ تماسی با ما گرفته نشده و پدر و مادرم خواب و خوراک ندارند و دلواپس هستند. نمی‌دانیم که چه بلایی بر سر آنها آمده که به خانه برنگشته‌اند. امیدواریم زنده باشند و به سلامت به خانه برگردند. ما با این که وضعیت مالی خوبی نداریم اما به فردی که به پیدا شدن این دو عزیزمان کمک کند مژدگانی می‌دهیم. از همه خواهش می‌کنیم اگر نشانی از نقیب و سلطان پیدا کردند ما را از نگرانی نجات دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha