چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 308661

کاندوم یک وسیله از جنس لاتکس است که برای جلوگیری از بارداری ناخواسته مورد استفاده مردان و زنان قرار میگیرد. نسبت به زمان های گذشته رابطه جنسی در زمان حال بسیار افزایش یافته است و این رابطه ها بارداری نا خواسته بیماری هایی از جمله ایدز را به همراه دارد اما نگران نباشید شما با خرید کاندوم عروسکی digikala به سادگی میتوانید از رویداد این مشکلات جلوگیری کنید. کارشناسان سلامت توصیه میکنند که در زمان بر قراری رابطه جنسی حتما از کاندوم آنتی باکتریال استفاده کنید

نحوه استفاده کاندوم فضایی عروسکی

سلامت نیوز:کاندوم یک وسیله از جنس لاتکس است که برای جلوگیری از بارداری ناخواسته مورد استفاده مردان و زنان قرار میگیرد. نسبت به زمان های گذشته رابطه جنسی در زمان حال بسیار افزایش یافته است و این رابطه ها بارداری نا خواسته بیماری هایی از جمله ایدز را به همراه دارد اما نگران نباشید شما با خرید کاندوم عروسکی digikala به سادگی میتوانید از رویداد این مشکلات جلوگیری کنید.

نحوه استفاده کاندوم فضایی عروسکی

 

کارشناسان سلامت توصیه میکنند که در زمان بر قراری رابطه جنسی حتما از کاندوم آنتی باکتریال استفاده کنید. در واقع کاندوم یک پلاستیک کشسانی است که از برخورد مستقیم آلت تناسلی با اندام جنسی بانوان جلوگیری میکند. توجه کنید با استفاده از کاندوم از لذت جنسی کم نمیشود.

تازه وقتی شما از کاندوم استفاده میکنید به علت لغزنده بودن سطح کاندوم هم شما هم شریکتان نهایت بذت را تجربه خواهد کرد. برخی از کاندوم ها مانند کاندوم خاردار وجود دارد که شیار هایی روی بدنه اش وجود دارد این شیار ها نقطه جی را در زنان تحریک میکند و خانوم ها هم میتوانند نهایت لذت جنسی را تجربه کنند. جنس بیشتر کاندوم ها از لاتکس است زیرا لاتکس قابلیت کشسانی بسیار زیادی نسبت به پلاستیک دارد. در اکثر کاندوم ها از موادی از جمله تاخیری روان کننده افزایش سایز آلت تناسلی استفاده شده است که این ترکیبات باعث میشود شما به نهایت لذت جنسی برسید.

توجه کنید در زمان استفاده از کاندوم به هیچ عنوان از روغن استفاده نکنید زیرا روغن به سطح کاندوم (لاتکس) آسیب جدی وارد میکند و ممکن است آن را ضعیف کند که این موضوع باعث پاره شدن کاندوم میشود. توصیه میشود زمان استفاده از کاندوم از روان کننده استفاده نکید زیرا در ساختار کاندوم روان کننده هم وجود دارد. اگر شما خواستید از روان کننده استفاده کنید بهترین گزینه روان کننده مایع است.

کاندوم برقی چیست ؟

کاندوم برقی چیست ؟

 یکی دیگر از محصولات زناشویی کاندوم برقی است. جنس کاندوم برقی از پلاستیک لاتکس است، کاندوم برقی یک لایه حلقوی است که با در ساختارش یک ویبراتور وجود دارد شما میتوانید کاندوم برقی را به کمک یک کاندوم دیگر استفاده کنید یا اینکه میتوانید از آن ها به تنهایی استفاده کنید.

این کاندوم ها برای افزایش لذت جنسی ساخته شده اند زیرا با ویبره هایی که روی دستگاه تناسلی مردان و زنان ایجاد میکنند نهایت لذت جنسی را به هر دو فرد می بخشند. از رایج ترین نوع کاندوم برقی  نوع تاخیری دار آن است که بسیار هم محبوب است. زیرا اگر در ساختار این کاندوم تاخیری وجود نداشته باشد فرد به سرعت به ارگاسم میرسد و از رابطه جنسی لذت آن چنانی نمیبرد.

به کاندوم های برقی ، کاندوم حلقه ای هم میگویند. کاندوم برقی را شما باید روی آلت تناسلی مردانه قرار دهید در واقع کاندوم برقی یک اختراع مکانیکی است. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کاندوم برقی افزایش مدت رابطه جنسی است زیرا همانطور که میدانید در ساختار کاندوم برقی تاخیری نیز وجود دارد.

کاندوم عروسکی چیست ؟

کاندوم عروسکی

 همانطور که از اسم این کاندوم پیداست این کاندوم ها کاملا فانتزی بوده و شکل این کاندوم ها معمولا عروسکی یا اینکه این کاندوم ها را به شکل های مختلفی مانند کاندوم عروسکی طرح قلب در میاورند. به کاندوم عروسکی ، فاندوم نیز میگویند. این استفاده از کاندوم عروسکی چند دلیل دارد.

اولین دلیل را که همه ما میدانیم برای جلوگیری از بارداری ناخواسته مورد استفاده میگیرد دلیل دیگری که باعث میشود مردم از کاندوم عروسی استفاده میکند این است که برخی از بانوان از برقراری رابطه جنسی ترس و استرس دارند اما با مشاهده کاندوم عروسکی ترس و استرس آن ها به صورت کامل از بین می رود، این موضوع بیشتر برای کسانی رخ میدهد که اولین رابطه جنسی شان را میخواهند تجربه کنند.

در کل میشه گفت برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی کاندوم عروسکی بسیار موثر است و شما با خرید کاندوم عروسکی میتواند شریک جنسی خودتون رو شگفت زده کنید. کاندوم عروسکی قیمت نسبتا بالایی دارد به همین علت اگر شما قصد برقراری رابطه جنسی معمولی را دارید پیشنهاد میشود سمت خرید کاندوم عروسکی نروید برای برقراری رابطه جنسی معمولی بهترین گزینه خرید کاندوم معمولی است. ممکن است در زمان خرید کاندوم فضایی عروسکی در جعبه آن یک ژل روان کننده هم وجود داشته باشد. زیرا به علت اینکه کاندوم عروسکی سایز نسبتا بزرگی دارد استفاده از روان کننده بهتر است.

کاندوم فضایی دیجی کالا

نحوه استفاده از کاندوم فضایی عروسکی

دوستان ممکن است با خودتون بگید کاندوم فضایی چیه دیگه کاندوم فضایی همون کاندوم عروسکی هستش لازم به ذکر است نحوه استفاده از کاندوم عروسکی بسیار مهم است زیرا با کوچک ترین اشتباه یا عملکرد اشتباه ممکن است آسیب ببیند یا حتی پاره شود. پس حتما در زمان استفاده از کاندوم عروسکی احتیاط کنید و به هیچ عنوان عجله نکنید زیرا ممکن است به علت برقراری رابطه جنسی شما هول شوید یا اینکه عجله کنید اما به توصیه سایت میدونستی به هیچ عنوان عجله نکنید.

طرز استفاده از کاندوم بسیار راحت است به شرطی که مراحل را به درستی طی کنید.  در تصویر بالا همانطور که مشاهده میکنید برای شما نحوه استفاده صحیح از کاندوم عروسکی را به تصویر کشیده ایم. اگر شما مراحل بالا را به درستی و با دقت انجام دهید. موفق شده اید و از کاندوم به صورت صحیح استفاده کرده اید در زمان استفاده از کاندوم فضایی عروسکی مراقب باشید هیچ شی تیزی به کاندوم برخورد نکند.

زیرا کاندوم های فضایی عروسکی کمی حساس و لطیف هستند و با کوچک ترین برخورد ممکن است پاره شوند و کار دستتان بدهند (بارداری ناخواسته انتقال بیماری ایدز) قطعا هیچ فردی نمیخواهد این مشکلات ناخواسته را تجربه کند پس زمان استفاده از کاندوم مراقبت کنید که به کاندوم آسیب وارد نشه.

دوستان توجه کنید شما با کمک عکس بالا میتوانید از هر کاندومی استفاده کنید زیرا نحوه استفاده از کاندوم در تمامی کاندوم ها یکسان است و اینطور نیست که شما با خودتون بگید نحوه استفاده صحیح از کاندوم فضایی عروسکی با نحوه استفاده از کاندوم خاردار فرق داره. اینطور نیست همه کاندوم ها به جز کاندوم برقی به یک شکل مورد استفاده قرار میگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha