چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 30876

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران كلیوی گفت: با وجود گذشت یك سال از درخواست انجمن بیماران كلیوی برای اختصاص برق به درمانگاه جدید این انجمن، هنوز برق لازم برای فعالیت این مركز درمانی تامین نشده است.

سلامت نیوز : مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران كلیوی گفت: با وجود گذشت یك سال از درخواست انجمن بیماران كلیوی برای اختصاص برق به درمانگاه جدید این انجمن، هنوز برق لازم برای فعالیت این مركز درمانی تامین نشده است.

هاشم قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار كرد: درمانگاه انجمن حمایت از بیماران كلیوی در 9 طبقه ساخته شده است و بیماران با مراجعه به آن می‌توانند تمام امور مربوط به پیش از پیوند كلیه را انجام دهند و انجام آزمایش برای آنان در این مركز رایگان است. در واقع افتتاح این مركز باعث جلوگیری از سرگردانی بیماران كلیوی شهرستانی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات این انجمن برای تامین درمانگاه انجمن حمایت از بیماران كلیوی گفت: درتیرماه سال 89 طی نامه‌ای به همایون حائری - مدیرعامل شركت توانیر- درخواست اختصاص برق به این درمانگاه را دادیم. او پس از موافقت با درخواست ما، به منظور تامین برق درمانگاه انجمن حمایت از بیماران كلیوی نامه‌ای را به مسئولان منطقه برق فردوسی نوشت اما مسئولان این اداره اقدامات لازم را در این زمینه انجام نداده‌اند.

قاسمی در پایان اظهار كرد: به گفته مسئولان منطقه برق فردوسی، آنان قدرت خرید دستگاه 80 میلیونی تقویت كننده برق را ندارند و انجمن حمایت از بیماران كلیوی باید این دستگاه را بخرند اما انجمن قادر به این كار نیست.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha