سلامت نیوز : فلوشیب اعمال تهاجمی قلب گفت: بیماری های قلبی و عروقی از آمار بسیار زیادی در كشورما برخوردار است كه استنت گذاری در رگ های قلب از جمله مسائل حیاتی برای فرد محسوب می شود كه بیمه هزینه استنت ها را به بیمار پرداخت نمی كند.
داوود اخلاق موید، فلوشیب اعمال تهاجمی قلب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:بیماری های قلبی و عروق یكی از بیماری هایی است كه بیشترین آمار مرگ و میر را دارد .

وی ادامه داد: در جراحی های قلب و عروق، اسنت می‌تواند نقش حیاتی در بیماران ایجاد كند كه برای باز كردن رگ های قلب، برای همیشه در بدن بیمار باقی می ماند كه در این حالت بیمار برای بار دوم به سكته قلبی مبتلا نمی شود.

اخلاق موید افزود: بیمه تامین اجتماعی هزینه مراحل بستری و دیگر اعمال بیماری های قلبی و عروقی را متقبل می شود اما پرداخت هزینه استنت را به هیچ عنوان متقبل نمی‌شود.

وی ادامه داد:زمانی كه فرد برای بیمه شدن به شركت های بیمه مراجعه می كند بایستی در ابتدا تشخیص سلامت فرد بررسی شود و سپس فرد را زیر پوشش بیمه قرار دهند بنابراین شركت های بیمه گر باید در بیمه كردن افراد سالم از ناسالم تفاوت قایل نشود تا تمامی افراد بتوانند از خدمات بیمارستانها استفاده كنند و بیمه بتواند هزینه درمان افراد را بپردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha