کامران یاراحمدی ریاست مرکز نخبگان برتر پژوهش‌های زیست‌فناوری از حضور بانوان کارآفرین در دهمین همایش ملی کارآفرینان برتر زیست‌فناوری خبر داد.

حضور پررنگ بانوان کارآفرین در دهمین دوره همایش کارآفرینان برتر زیست فناوری

سلامت نیوز:کامران یاراحمدی ریاست مرکز نخبگان برتر پژوهش‌های زیست‌فناوری از حضور بانوان کارآفرین در دهمین همایش ملی کارآفرینان برتر زیست‌فناوری خبر داد.


در کنار شرایطی که ویروس کرونا برای اقتصاد کشورهای جهان رقم زده است، بسیاری از کارآفرینان همین دوران را برای آغاز فعالیت خود انتخاب کرده‌اند. در این بین کسب و کارهای حوزه سلامت رشد بیشتری داشتند و شاهد ظهور استارت‌آپ‌های موفقی در این حوزه بودیم.
کامران یاراحمدی برگزار کننده همایش ملی کارآفرینان برتر زیست‌فناوری با اشاره به نقش مهم زنان در رشته زیست‌فناوری، عنوان کرد:


صنعت بیوتکنولوژی از جمله صنایعی است که حضور بانوان در آن نقش مهمی داشته. امروز نیز شاهد حضور بانوان در جایگاه‌های مهم مدیریتی هستیم و سهم بزرگی از کارآفرینی‌های زیستی را به خود تخصیص داده‌اند.


فارغ از تمامی موفقیت‌هایی که توسط بانوان این رشته کسب شده است، امسال در دهمین دوره از همایش کارآفرینان برتر زیست‌فناوری کشور بیش از هر سال، افتخار میزبانی از بانوان کارآفرینی را داریم که در دوران همه‌گیری کرونا اهداف خود را کنار نگذاشته و کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند.


یاراحمدی ضمن دعوت از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه زیست‌فناوری برای شرکت در این همایش افزود:
دهمین دوره همایش با حضور بزرگان عرصه زیست‌فناوری کشور برگزار می‌شود. جایی که برترین استارت‌آپ‌های این حوزه داوری می‌شوند و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.


لازم به ذکر است این همایش به صورت آنلاین برگزار می‌شود تا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکان استفاده تمامی علاقمندان به صنعت زیست‌فناوری از این همایش نیز فراهم باشد.


علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در همایش به سایت دبیرخانه آن مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha