واکسن جانسون اند جانسون که نخستین واکسن یک مرحله ای جهان به شمار می رود و در شعبه بلژیک این شرکت تولید شده، در اواخر فوریه در ایالات متحده تائید شد و در دمای عادی یخچال به مدت دستکم سه ماه قابل نگهداریست.

تایید واکسن جانسون اند جانسون از سوی سازمان بهداشت جهانی

سلامت نیوز: واکسن جانسون اند جانسون که نخستین واکسن یک مرحله ای جهان به شمار می رود و در شعبه بلژیک این شرکت تولید شده، در اواخر فوریه در ایالات متحده تائید شد و در دمای عادی یخچال به مدت دستکم سه ماه قابل نگهداریست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، سازمان بهداشت جهانی استفاده از واکسن کووید-۱۹ متعلق به شرکت جانسون اند جانسون آمریکا را برای استفاده اضطراری تایید کرد.

بر اساس بیانیه سازمان بهداشت جهانی واکسن جانسون اند جانسون را به فهرست ابزارهای اضطراری موثر و امن مقابله با بیماری کووید-۱۹ اضافه شد.

طبق بیانیه سازمان جهانی بهداشت، این تصمیم به دنبال تایید واکسن شرکت جانسون اند جانسون توسط آژانس دارویی اروپا گرفته شد.

این واکسن که نخستین واکسن یک مرحله ای جهان به شمار می رود و در شعبه بلژیک این شرکت تولید شده، در اواخر فوریه در ایالات متحده تائید شد و در دمای عادی یخچال به مدت دستکم سه ماه قابل نگهداریست.

واکسن شرکت آمریکایی جانسون اند جانسون، با استفاده از یک ویروس سرد جهت ارائه ماده ای ژنتیکی از ویروس کرونا، واکنش ایمنی را در بدن به وجود می آورد در حالی که واکسن مشترک شرکت آمریکایی فایزر و شرکت آلمانی بایونتک از فناوری جدید معروف به پیام رسان آر. ان. ای ( RNA) استفاده می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha