وزیر کشور گفت: با توجه به مقاومت مردم و فشاری که به افکار عمومی آمریکا وارد شد و ترامپ هم نتوانست برگ برنده‌ای از ایران بدست بیاورد که این مسئله در انتخابات آمریکا اثر داشت و شکست ترامپ برای مردم ما دفع یک شر و خوشحال‌کننده بود.

وزیر کشور: امسال بیش از یک میلیون نفر شغل خود را از دست دادند

سلامت نیوز: وزیر کشور گفت: با توجه به مقاومت مردم و فشاری که به افکار عمومی آمریکا وارد شد و ترامپ هم نتوانست برگ برنده‌ای از ایران بدست بیاورد که این مسئله در انتخابات آمریکا اثر داشت و شکست ترامپ برای مردم ما دفع یک شر و خوشحال‌کننده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امشب در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما طی سخنانی اظهار داشت: مردم ما در سال 99 با سختی‌های زیادی مواجه بودند و ما نگران بودیم که امسال باید موضوع امنیت را به‌شدت مدیریت و رعایت می‌کردیم و مسئله بعد نیز موضوع بیماری کرونا بود. هم‌چنین آثار اقتصادی کرونا نیز گسترده بود و بیش از یک میلیون نفر شغل خود را از دست دادند و سال 99 سال سختی برای مردم بود.

وی افزود: با توجه به مقاومت مردم و فشاری که به افکار عمومی آمریکا وارد شد و ترامپ نتوانست برگ برنده‌ای از ایران بدست بیاورد که این مسئله در انتخابات آمریکا اثر داشت و شکست ترامپ برای مردم ما دفع یک شر و خوشحال‌کننده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha