اثر سردبیر سلامت نیوز، به انتخاب هیات داوران در بخش "کرونا به روایت رسانه" در زیرمجموعه "یادداشت"، به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

اثر سردبیر سلامت نیوز برگزیده بخش یادداشت "کرونا روایت" شد

سلامت نیوز: اثر سردبیر سلامت نیوز، به انتخاب هیات داوران در بخش "کرونا به روایت رسانه" در زیرمجموعه "یادداشت"، به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.


به گزارش سلامت نیوز، مراسم "کرونا روایت" به پاس یک سال همدلی و ایثار جامعه پزشکی در سالن همایش های برج میلاد و با حضور محمدجواد ظریف - وزیر امور خارجه، پیروز حناچی - شهردار تهران، محسن هاشمی - رئیس شورای شهر تهران، حریرچی - معاون کل وزارت بهداشت، علیرضا رئیسی - معاون بهداشت وزارت بهداشت و همچنین جمعی از خانواده های شهدای مدافع سلامت در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم، اثر زهرا سادات خوشحالی، سردبیر سلامت نیوز، به انتخاب هیات داوران در بخش "کرونا به روایت رسانه" در زیرمجموعه "یادداشت"، به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

گفتنی است، بنا به گزارش سازمان نظام پزشکی کشور، رویداد ملی کرونا روایت در ده شاخه طراحی و اجرا شد و با جمع آوری بیش از هفت هزار اثرارسالی در این حوزه ها ده کتاب از آثار منتخب به چاپ رسید که نقش مهمی درمستندسازی تاریخ کرونا و اتفاقات پیرامونی آن داشته است.

اثر سردبیر سلامت نیوز برگزیده بخش یادداشت "کرونا روایت" شد

اثر سردبیر سلامت نیوز برگزیده بخش یادداشت "کرونا روایت" شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha