پیش‌بینی سازمان هواشناسی حاکی از بارش برف و باران و وزش باد شدید تا اواخر هفته در برخی مناطق کشور و کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر است.

بارش برف و باران در برخی مناطق؛ کاهش دما در سواحل خزر

سلامت نیوز: پیش‌بینی سازمان هواشناسی حاکی از بارش برف و باران و وزش باد شدید تا اواخر هفته در برخی مناطق کشور و کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان هواشناسی، امروز (شنبه) برای نوار شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است. شدت بارش برای شمال خراسان رضوی خراسان شمالی گلستان و برخی مناطق شمال غرب خواهد بود.

فردا یکشنبه (هشتم فروردین) بارش‌ها در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی اردبیل و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و آسمان سایر مناطق کشور آرام خواهد بود.

براساس اعلام این سازمان، روز سه‌شنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم می‌شود و امروز و فردا در شمال غرب و سواحل دریای خزر و فردا در شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش هفت تا ۱۲ درجه ای دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق و مرکز وزش باد شدید روی می دهد که در مناطق مستعد سبب ایجاد پدیده گردوخاک خواهد شد.

روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز خلیج فارس و دریای خزر با توجه به وزش باد نسبتا شدید در بخش‌های شمالی، مواج و طوفانی است و چهارشنبه برای برخی مناطق غرب و شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha