مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: کاهش کاربرد دفترچه‌های بیمه از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری از مهمترین اهداف و اولویت‌های سازمان است.

کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه سال جاری

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: کاهش کاربرد دفترچه‌های بیمه از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری از مهمترین اهداف و اولویت‌های سازمان است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر علیرضا اعرابی ضمن اشاره به انتخاب سازمان بیمه سلامت به عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی از سوی ریاست جمهور، گفت: با همکاری موسسات درمانی، جامعه پزشکی و بیمه شدگان و همچنین تقویت بسترهای الکترونیکی سازمان در امر نسخه نویسی، امیدواریم بتوانیم با کمترین مشکل به هدف مهم دولت که همانا دولت الکترونیک و ارتقاء ارائه خدمات الکترونیکی با کیفیت همراه با رسیدگی های به روز و آنلاین دست پیدا کنیم.


وی در بخش دیگری از صحبت های خود اذعان داشت: از نگاه مشتری مداری ، سازمان بیمه سلامت به تغییر نظام های پرداخت و ارتقاء سطح کیفیت رسیدگی ها نگاه ویژه ای داشته و از برنامه های اصلی و رسالت سازمان در سال جدید افزایش کیفیت خدمات درمانی است.


وی تاکید کرد: نظام ارجاع و پزشک خانواده نیز از محورهای اصلی حرکت سازمان به سوی اولویت بخشی به نظام سلامت در راستای مشتری مداری است، نظام ارجاع از برنامه های مورد تاکید در نظام سلامت است که به جهت هزینه کرد صحیح منابع و اعتبارات از سوی بیمه سلامت مورد توجه بوده و تاکنون در این رابطه هم اقدامات مهمی صورت گرفته است، لذا امیدواریم با تلاش تمامی ارکان تصمیم گیر و مجری نظام سلامت ، با رفع موانع موجود نسبت به ارتقاء این اهداف در مدت زمان مناسبی گام برداریم و بیمه سلامت دراین حوزه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.


اعرابی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ پرداخت و افزود : برنامه عملیاتی امسال از حالت شکلی به حالت محتوایی تبدیل خواهد شد و شامل چند هدف کلی در سازمان بیمه سلامت می شود. همچنین درگیری پرسنل در بحث ورود اطلاعات برنامه عملیاتی کاهش خواهد یافت.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران، وی در پایان به حوزه منابع انسانی اشاره کرد و افزود: تلاش مدیران ارشد سازمان بر این است که نیروی انسانی در بستر آرامش و فضای کاری دوستانه و مطلوب فعالیتهای خود را انجام دهند، توجه به نیروی انسانی از مهم ترین مسائل در هر حوزه ای است که باید درراستای ارائه خدمات مطلوب مورد توجه قرار گیرد، بدون تردید کاهش مشکلات نیروی انسانی می تواند در ارتقاء جایگاه یک سازمان نقش موثری ایفا کند، بنابراین سازمان بیمه سلامت درنظر دارد در سال جاری نیروی انسانی را مطابق با نیاز استانها در نظر بگیرد و در این راستا ساختار تشکیلاتی سازمان با هدف ارتقاء نیروی انسانی که از اولویت های سازمان نیز می باشد، اصلاح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha