یک پزشک هومیوپات گفت:«هومیوپاتی تقویت کننده سیستم ایمنی –هورمونی وعصبی بدن است وتعدیل این سیستمها فرایندهای فیزیولوزیک بدن را اصلاح کرده ودرمان صورت می‌گیرد. در درمان تمام بیماری های مزمن از جمله میگرن کاربرد دارد.»

هومیوپاتی در درمان میگرن کاربرد دارد
سلامت‌نیوز: یک پزشک هومیوپات گفت:«هومیوپاتی تقویت کننده سیستم ایمنی –هورمونی وعصبی بدن است وتعدیل این سیستمها فرایندهای فیزیولوزیک بدن را اصلاح کرده ودرمان صورت می‌گیرد. در درمان تمام بیماری های مزمن از جمله میگرن کاربرد دارد.»

دکتر پدرام معینی در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«رشته هومیوپاتی یکی از رشته های طب حاشیه است که تاریخچه ای 200ساله دارد و همانطور که می‌دانید طب حاشیه به دو قسمت طب جایگزین و طبی که در کنار درمانهای پزشکی رایج است(طب مکمل) تقسیم می شود.»

این عضو انجمن بین المللی هومیوپاتی ادامه داد:«اساس درمان در این رشته بر اساس اصل مشابهت است و عناصر معدنی، طبیعی و گیاهی زمانی که توسط شخصی سالم به صورت رقیق شده و تواندار شده(داروهای هومیوپاتی) مصرف شود علائمی را در فرد ایجاد می کند( پروینگ )که در فرد بیمار با همان علایم موجب درمان می‌شود مثل پیاز که در فرد سالم موجب آبریزش بینی و سوزش چشم و ... می شود و اگر شخصی که دچار سرماخوردگی با علایم آبریزش بینی و سوزش چشم و... باشد وعلائم وی شبیه پروینگ داروی هومیوپاتی پیاز باشد از آن برای درمان این فرد استفاده می شود.»

وی تصریح کرد: «هومیوپاتی تقویت کننده ایمنی است و با اصلاح مکانیسمهای حیاتی خود بدن درمان را انجام میدهد و به دلیل اینکه طب جایگزین است برای اکثر بیماری ها رویکرد درمانی دارد و در درمان تمام بیماری های مزمن کاربرد دارد . در برخی بیماری ها مثل میگرن، بیماری های زنان، بیماری های دستگاه گوارش و بیماری های عصبی و روحی و روانی بیشتر موثر است اما بیماران مبتلا به ام اس یا سایر بیماریهای پیشرفته نیز  از داروهای هومیوپاتی سود می برند. در موارد اورژانسها  و جراحی‌ها هومیوپاتی نقش مکمل را بر عهده دارد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha