داشتن پوستی بی عیب و نقص و زیبا خواسته تمام افراد به خصوص بانوان است اما رسیدن به این خواسته مستلزم داشتن یک روتین مراقبتی متناسب با نوع پوست هرفرد است؛ منظور از روتین مراقبتی برای پوست پاکسازی، لایه برداری و مرطوب سازی به صورت مستمر و منظم است! استفاده از ماسک های صورت به عنوان یک روتین می تواند تا حد زیادی به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک کند، البته ماسک‌های صورت با اهداف مختلفی ساخته می‌شوند

معرفی ماسک های پاکسازی پوست همراه با مشاوره تخصصی

سلامت نیوز: داشتن پوستی بی عیب و نقص و زیبا خواسته تمام افراد به خصوص بانوان است اما رسیدن به این خواسته مستلزم داشتن یک روتین مراقبتی متناسب با نوع پوست هرفرد است؛ منظور از روتین مراقبتی برای پوست پاکسازی، لایه برداری و مرطوب سازی به صورت مستمر و منظم است! استفاده از ماسک های صورت به عنوان یک روتین می تواند تا حد زیادی به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک کند، البته ماسک‌های صورت با اهداف مختلفی ساخته می‌شوند: برای سفید و روشن کردن پوست، برای جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه، برای آبرسانی و یا برای پاکسازی پوست. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از بهترین و جالب ترین ماسک های صورت صحبت کنیم که علاوه بر پاکسازی عمیق پوست، موجب شادابی، طراوت و جوانسازی پوست نیز می شود. این ماسک چیست؟ ادامه مقاله را دنبال کنید...!

ماسک حباب چیست و برای چه پوستی مناسب است؟

در شرایط فعلی به دلیل افزایش آلودگی ها و همین طور افزایش مصرف مواد آرایشی به خصوص توسط خانم ها، آلودگی های عمق پوست افزایش یافته و موجب بروز جوش های سرسیاه و کدری پوست شده است، بنابراین داشتن راهکاری برای رفع این مشکل و حفظ سلامت پوست اجباری است. بابل ماسک (bubble mask) یا همان ماسک حباب حاوی چندین عصاره از گیاهان مختلف (كربن فعال، پروتئین ،عصاره جوجوبا و ....) است که برای جوانسازی و پاکسازی عمیق پوست به کار می رود، حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی می باشد و پوست را به صورت عمیق تمیز می کند به طوری که تاثیر آن بر روی پوست، بعد از استفاده کاملا ملموس و مشخص است. این ماسک به هنگام استفاده بر سطح پوست به دلیل واکنش با اکسیژن محیط به حالت کف تبدیل شده و به شکل حبابی دیده می شود و با نفوذ به لایه های عمیق پوست موجب تعدیل چربی و همین طور پاکسازی پوست می شود؛ به همین دلیل برای پوست های چرب و یا مستعد آکنه بسیار مناسب است هرچند که پوست های مختلط و یا خشک نیز می توانند با رعایت زمان و تعداد دفعات استفاده از مزایای بی نظیر این ماسک بهره مند شوند.

فوائد ماسک حبابی | این ماسک با پوست ما چه کاری می کند؟

این ماسک به دلیل برخورداری از مواد مغذی فوائد و کاربردهای حائز اهمیتی دارد: منافذ را پاک می کند، به تغذیه و جوان سازی پوست کمک می کند، صورت را تمیز و روشن شدن می کند، حالت الاستیک پوست را باز می گرداند، باعث تشدید تن پوست می شود، موجب بازگرداندن حالت الاستسیته پوست و سفت شدن پوست صورت می شود، اما نکته ای که در مورد این ماسک وجود دارد این است که شما باید فراموش نکنید که کاربرد اصلی این ماسک پاکسازی عمیق پوست از آلودگی هاست، بنابراین اگر هدف دیگری غیر از پاکسازی دارید بهتر است در کنار این ماسک، از ماسک های دیگری همچون ماسک حلزون نیز استفاده کنید. اگر بخواهید خواص و مزایای ماسک حباب را به صورت خلاصه و تیتروار بدانید، موراد زیر را مطالعه بفرمائید:

  • جوانسازی پوست و ضدپیری
  • سفیدی و درخشندگی پوست
  • افزایش رطوبت و آبرسانی به پوست
  • اصلاح رنگدانه های پوست
  • رفع و درمان آکنه
  • تنظیم چربی پوست

نحوه استفاده از ماسک حباب

قبل از اینکه بخواهیم روش استفاده از ماسک حباب را بیان کنیم باید خاطر نشان کنیم که بهتر است از این ماسک هفته ای دو بار استفاده کنید؛ هرچند بسته به نوع پوست و تجربه استفاده از آن می توانید این روتین را تغییر دهید؛ به عنوان مثال برای پوست های خشک استفاده از این ماسک یک بار در هفته کفایت می کند. دقت کنید که در زمان استفاده، ماسک را به صورت یکنواخت بر روی پوست خود بمالید و از آن در نواحی اطراف چشم استفاده نکنید. مراحل استفاده از ماسک حباب بدین شرح است:

1. پوست را تمیز کنید: نه تنها برای استفاده از ماسک حباب بلکه برای بهره مندی از خواص هر نوع ماسکی (ماسک آبرسان، ماسک لیفتینگ و...)، ابتدا باید پوست را با شوینده ملایم و متناسب با پوست خود تمیز کرده و با یک حوله تمیز به صورت ضربه ای خشک کنید.

2. ماسک را باز کرده، مقدار کمی از آن را به طور مساوی بر روی پوست بمالید و حدود پنج دقیقه استراحت کنید تا روند حبابی شدن ماسک طی شود

3. پس از گذشت پنج دقیقه، زمانی که حباب ها تمام صورت را پوشش دادند پوست خود را به آرامی و به صورت دورانی ماساژ دهید

4. پوست صورت خود را با مقدار کمی آب هم ماساژ دهید، سپس ماسک را از صورت کاملا شستشو دهید

5. در نهایت پس از اینکه ماسک به صورت کامل از سطح پوست شسته شد، پوست را خشک کرده و با استفاده از یک کرم مرطوب کننده آن را مرطوب نگه دارید

قیمت ماسک حباب و نحوه خرید

برای اطلاع از قیمت ماسک حبابی می توانید به وبسایت فروشگاه شفا مراجعه کرده و با جستجوی نام محصول علاوه بر قیمت، مشخصات و اطلاعات تکمیلی آن را نیز مطالعه بفرمائید؛ علاوه بر آن می توانید با شماره های فروشگاه تماس گرفته و از مشاوره تخصصی این مجموعه به صورت رایگان بهره مند شوید. فروشگاه شفا یکی از بزرگترین و باتجربه ترین مراکز عرضه محصولات زیبایی تخصصی در کشور است که با سالها تجربه موفق به جلب رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود شده و کارنامه موفقی برای خود ایجاد کرده است. شما می توانید برای خرید هر کدام از ماسک ها، سرم ها، دستگاه ها و تجهیزات زیبایی به آدرس فروشگاه مراجعه کنید، علاوه بر آن امکان خرید اینترنتی نیز فراهم است. با مراجعه به وبسایت این مجموعه قیمت ماسک حبابی و سایر محصولات را استعلام گرفته، مشخصات هر کدام را مطالعه کرده و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. محصولات مورد نیاز شما در اسرع وقت در آدرس مورد نظر شما خواهند بود. شماره تماس جهت ارتباط با فروشگاه شفا:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha