داروی لاراسل (Laracel®)، با نام علمی داساتینیب (Dasatinib) محصولی جدید از داروسازی دکتر عبیدی است. لاراسل (Laracel®) دارویی خوراکی با سهولت استفاده برای بیماران است که فقط با یک بار مصرف در روز می‌تواند روند غیرطبیعی رشد و تقسیم گلبول‌های سفید در بیماری لوکمی (یکی از انواع سرطان خون) را متوقف کند.

درمان موثرتر و سریع‌تر سرطان خون با محصول جدید عبیدی

سلامت نیوز: داروی لاراسل (Laracel®)، با نام علمی داساتینیب (Dasatinib) محصولی جدید از داروسازی دکتر عبیدی است. لاراسل (Laracel®) دارویی خوراکی با سهولت استفاده برای بیماران است که فقط با یک بار مصرف در روز می‌تواند روند غیرطبیعی رشد و تقسیم گلبول‌های سفید در بیماری لوکمی (یکی از انواع سرطان خون) را متوقف کند.

گلبول­های سفید خون، جزئی از سیستم ایمنی هستند که از بدن در برابر عوامل عفونت­زا دفاع می‌کنند. در لوکمی (یکی از انواع سرطان خون)، گلبول‌های سفید به طور غیرطبیعی و خارج از کنترل رشد می­کنند و تقسیم می­شوند. وقتی تعداد گلبول­های سفید از حد مجاز بیشتر شود، عملکرد صحیحی نخواهند داشت و موجب بروز علائم بیماری می‌شوند. داروی لاراسل (Laracel®)، روند غیرطبیعی رشد و تقسیم گلبول‌های سفید در بیماری لوکمی را متوقف می‌کند.

لاراسل (Laracel®) دارویی خوراکی است که در بزرگسالان و کودکان بالای یک سال، برای درمان لوکمی مزمن میلوئیدی (CML) در مرحله مزمن و پیشرفته بیماری و همینطور برای بیماران مقاوم به درمان­های قبلی، کاربرد دارد. علاوه بر این، لاراسل برای درمان بزرگسالان و کودکان بالای یک سال که مبتلا به نوع خاصی از لوکمی حاد لنفوسیتی (ALL) هستند نیز، تجویز می­شود.

داروی لاراسل (Laracel®)، با نام علمی داساتینیب (Dasatinib) محصولی جدید از داروسازی دکتر عبیدی است. داروی داساتینیب از سال 2006 مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است و از آن زمان تاکنون، تجویز و مصرف آن روند رو به رشدی در جهان داشته است. لازم به توضیح است از زمان معرفی این دسته از داروها ، میزان مرگ و میر افراد مبتلا به بیماری لوکمی مزمن میلوئیدی (CML) بیش از 50 درصد کاهش داشته است و میزان بقای 5 ساله این بیماران به بالای 70 درصد رسیده است. مشخص است که داروی داساتینیب نسبت به نسل قبلی درمان ها، پاسخ سریع تر و موثرتری از خود نشان می‌دهد.

داروی لاراسل (Laracel®)، مورد تائید سازمان غذا و داروی ایران است. این دارو فقط با نسخه پزشک قابل تهیه بوده و در داروخانه‌های منتخب سراسر کشور در دسترس بیماران قرار دارد. اطلاعات بیشتر درباره این محصول در وب‌سایت داروسازی دکتر عبیدی در دسترس است.

درباره داروسازی دکتر عبیدی

داروسازی دکتر عبیدی ، نخستین داروسازی ایران است که با هفتاد و پنج سال سابقه درخشان ، میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی موثر و مورد نیاز برای ارتقای سطح سلامتی جامعه، همواره و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha