طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر یکشنبه (۲۲ فروردین ۱۴۰۰) دو میلیون و ۷۰ هزار و ۱۴۱ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۶۴ هزار و ۴۹۰ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، یک میلیون و ۷۱۰ هزار و ۹۷۴ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱۳ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰) بطور متوسط هر ساعت ۷۲۰ نفر در ایران مبتلا و بین ۷ تا ۸ نفر قربانی کرونا شده‌اند و در هر ساعت حدود ۳۵۴ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

اینفوگرافیک / آمار کرونا در ایران؛ جهش ناگهانی تعداد فوتی‌ها

سلامت نیوز:طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر یکشنبه (۲۲ فروردین ۱۴۰۰) دو میلیون و ۷۰ هزار و ۱۴۱ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۶۴ هزار و ۴۹۰ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، یک میلیون و ۷۱۰ هزار و ۹۷۴ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱۳ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰) بطور متوسط هر ساعت ۷۲۰ نفر در ایران مبتلا و بین ۷ تا ۸ نفر قربانی کرونا شده‌اند و در هر ساعت حدود ۳۵۴ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا،در این اینفوگرافیک روند شیوع کرونا در ایران طی یک ماه اخیر (از ۲۲ اسفند تا ۲۲ فروردین) را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

منبع داده‌ها: آمارهای اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha