سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و بستری کرونا از مردم خواست تا در اجرای محدودیت‌های کرونایی همکاری لازم را داشته باشند.

افزایش ۴ برابری سرعت ابتلا و بستری کرونا در موج چهارم/مردم همکاری کنند

سلامت نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و بستری کرونا از مردم خواست تا در اجرای محدودیت‌های کرونایی همکاری لازم را داشته باشند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: سرعت افزایش ابتلا و بستری در هفته سوم از موج چهارم بیماری در کشور نزدیک به ۴ برابر مدت مشابه در موج‌های دوم و سوم است که مطمئنا در صورت تداوم این روند تند صعودی باید شاهد تجربه روزهایی به مراتب سخت‌تر از گذشته در مدیریت اپیدمی در کشورمان باشیم.


وی افرود: کرونا این بار سرکش‌تر و مهاجم‌تر است و ویروس جهش یافته قدرت سرایت بالایی دارد و در کشور غالب شده است و همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم هرگونه تلاش از سوی پرسنل سختکوش نظام سلامت بدون همکاری مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.


لاری گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و کادر درمان را در این مسیر سخت یاری کنند و فراموش نکنند که اجرای محدودیت‌های مصوب بدون همکاری آنها به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha