سفید بودن دندان یکی از جذاب ترین ویژگی ها در چهره افراد است و افرادی که به لبخند طبیعی شان اهمیت می دهند، باید توجه زیادی به سفیدی دندان و مراقبت از آن داشته باشند، یکی از در دسترس ترین روش ها برای مراقبت و بهبود سفیدی دندان ها استفاده از خمیر دندان سفید کننده است، اما قبل از اینکه خمیر دندان سفید کننده را انتخاب کنید، آیا می دانستید که انواع مختلفی از این نوع خمیر دندان وجود دارد؟ برای انتخاب بهتر خمیر دندان شما می بایست در مورد نحوه سفید کردن و دستور مصرف آنان بیشتر بدانید.

خمیر دندان سفید کننده راهکاری مفید برای سفیدی دندان

سلامت نیوز: سفید بودن دندان یکی از جذاب ترین ویژگی ها در چهره افراد است و افرادی که به لبخند طبیعی شان اهمیت می دهند، باید توجه زیادی به سفیدی دندان و مراقبت از آن داشته باشند، یکی از در دسترس ترین روش ها برای مراقبت و بهبود سفیدی دندان ها استفاده از خمیر دندان سفید کننده است، اما قبل از اینکه خمیر دندان سفید کننده را انتخاب کنید، آیا می دانستید که انواع مختلفی از این نوع خمیر دندان وجود دارد؟ برای انتخاب بهتر خمیر دندان شما می بایست در مورد نحوه سفید کردن و دستور مصرف آنان بیشتر بدانید.

خمیر دندان سفید کننده چطور کار می کند؟

به طور کل خمیر دندان سفید کننده  رایج در بازار از بین برنده لکه های سطحی هستند که به وسیله پولیش کردن دندان ها را سفید می کنند. با این روش تغییر رنگ دندان ها که در اثر مصرف خوراکی ها اتفاق می افتد از بین می رود. البته برخی از خمیر دندان های سفید کننده با استفاده از فرمولی که در آنان وجود دارد باعث می شوند تا از ایجاد لکه های جدید بر روی دندان جلوگیری ‌کنند و در نتیجه دندان های شما برای مدت طولانی تری سفید خواهند ماند.

به طور کل خمیر دندان های سفید کننده به دو دسته تخصصی و استفاده روزانه تقسیم بندی می شوند، معمولا خمیر دندان های روزانه مخصوص کسانیست که چای، قهوه یا دخانیات در طول روز مصرف می کنند و می خواهند سفیدی دندان هایشان را نیز حفظ کنند. در این میان خمیر دندان های تخصصی تری نیز وجود دارند که مخصوص افرادیست که به سفید کنندگی بیشتری احتیاج دارند. معمولا این خمیر دندان ها توسط دندانپزشک توصیه شده و حتی مدت استفاده از آن نیز به دستور پزشک مشخص می شود.

خمیر دندان سفید کننده مخصوص روزانه، علاوه بر ویژگی اصلی خود مانند بقیه خمیر دندان ها از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می‌کند، به همین دلیل وجود فلوراید در خمیر دندان از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرف دیگر طراوت، تازگی و جلوگیری از بوی بد دهان نیز از جمله ویژگی هایی هستند که می بایست هنگام خرید به آنان توجه شود.

آیا استفاده مرتب از خمیر دندان سفید کننده خطر ناک است؟

خمیر دندان های سفید کننده مشهور به این هستند که با استفاده مرتب می توانند باعث ایجاد برخی مشکلات برای مینای دندان، بخصوص حساسیت های دندانی شوند، به همین علت توصیه می شود تا برای مصرف خمیر دندان های سفید کننده حتما با دندانپزشک تان مشورت نمایید. در این میان بعضی از محصولات مانند خمیر دندان سفید کننده اکتیدنت طوری طراحی شده اند که برای استفاده روزانه مناسب اند و در استفاده مرتب مشکلی برای مینای دندان شما ایجاد نخواهد کرد. به همین علت معمولا توصیه می شود اگر دندان هایتان واقعا به سفید کنندگی بالایی احتیاج ندارند از نوع روزانه خمیر دندان سفید کننده استفاده نمایید.

برای اینکه از روزانه بودن یا نبودن خمیر دندان های سفید کننده مطئن شوید باید دستورالعمل روی محصول را بررسی نمایید.

سخن آخر

سفید نبودن دندان ها و ایجاد لکه بر روی دندان، مسئله ایست که هر فردی را از داشتن یک لبخند طبیعی محروم می‌کند. برای حل این مشکل روش در دسترسی مانند استفاده از خمیر دندان سفید کننده وجود دارد، اما شما می توانید با استفاده از خمیر دندان سفید کننده روزانه علاوه بر از بین بردن لکه های دندان، از ایجاد لکه‌های جدید نیز جلوگیری کنید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از خمیر دندان سفید کننده اکتیدنت می باشد. خمیر دندان سفید کننده اکتیدنت مناسب کسانی است که مراقبت از سفیدی دندان در روتین روزانه شان قرار دارد. اکتیدنت در فرمولاسیون این محصول از تکنولوژی منحصر به فردی استفاده کرده است که علاوه بر از بین بردن لکه های سطحی از ایجاد لکه های جدید نیز جلوگیری می کند. مهم تر از آن اکتیدنت به عنوان یک سفید کننده روزانه کاملا سازگار با مینای دندان است و برخلاف بسیاری از محصولات سفید کننده آسیبی برای مینای دندان در استفاده مرتب نخواهد داشت. این محصول با طعم خنک و خاص خود تجربه لبخند سر زنده ای را به شما هدیه می دهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha