متخصصان تغذیه نسبت به مصرف چهار ماده غذایی برای صبحانه هشدار داده اند.

بدترین خوراکی‌ها برای صبحانه که باعث افزایش قند و چربی می‌شوند

سلامت نیوز:متخصصان تغذیه نسبت به مصرف چهار ماده غذایی برای صبحانه هشدار داده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، متخصصان بهداشت با هشدار در مورد مصرف چهار ماده غذایی در وعده صبحانه تأکید کردند که این خوراکی‌ها برای بدن هیچ فایده‌ای ندارند و می‌توانند باعث افزایش سطح قند خون و حتی افزایش وزن شوند.


به گزارش العالم،این متخصصان می‌گویند: لازم است اولویت را به غذا‌های غنی از مواد مغذی برای صبح بدهید تا انرژی کافی برای تفکر و کار در ساعات اولیه روز را داشته باشید.


خوارکی‌های از پیش آماده
غذا‌هایی مانند شکلات ممکن است جذاب باشند، اما نمی‌توانند برای مدت طولانی انرژی شما را تأمین کنند و بنابراین برای شروع روز مفید نیستند.
براندون نیکلاس مربی رژیم درمانی می‌گوید که اگرچه این خوارکی‌ها ممکن است سیری و بسیاری از مزایای تغذیه‌ای را فراهم کنند، اما حاوی مواد شیمیایی و مواد اصلاح شده ژنتیکی هستند که خطر افزایش وزن و میزان بالاتر تجمع چربی داخلی را افزایش می‌دهند.


شیرینی
این صبحانه برای افراد بسیاری یک صبحانه فوق العاده محسوب می‌شود، اما هیچ پروتئینی به بدن نمی‌رساند و احتمالاً حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات و قند است که باعث می‌شود کمی بعد از غذا گرسنه شوید و این امر شما را به خوردن میان وعده‌های بیشتر در طول روز سوق دهد که حفظ کالری در اندازه محدود را دشوار ساخته و به طور بالقوه منجر به افزایش وزن می‌شود.


قهوه خالی
ساعاتی پس از نوشیدن قهوه احتمالاً گرسنه خواهید شد و برای خوردن یک میان وعده با کربوهیدرات بالا و ارزش کم غذایی آماده خواهید شد.
هیلی پومروی متخصص تغذیه گفت: این صبحانه برای کاهش وزن وحشتناک است، زیرا قهوه انرژی و شفافیت ذهنی را تحریک می‌کند که در ابتدا می‌تواند احساس خوبی داشته باشد، اما همچنین منجر به افزایش هورمون کورتیزول می‌شود.


غلات قندی
این ماده غذایی نیز ممکن است کمی احساس گرسنگی در شما ایجاد کند و میل شما به خوردن شکر در مدت کوتاهی بعد از پایان خوردن آن را بیشتر کند. این محصولات غالباً حاوی مقدار زیادی قند، مواد نگهدارنده و مواد افزودنی هستند.


جانت کیمزال متخصص تغذیه هشدار می‌دهد که غلات معمولاً حاوی پروتئین نیستند و اگر صبحانه‌ای مناسب را می‌خواهید، باید جو دو سر بخورید، زیرا این یک وعده غذایی غنی از کربوهیدرات‌های طولانی مدت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha