سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 310184

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش‌ها تا روز‌های پایانی هفته ادامه دارند

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی دو روز آینده برای بیشتر مناطق کشور به جزء جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.


وی ادامه داد: امروز بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ارتفاعات کرمان و همچنین جزایر شمال خلیج فارس ابر‌های همرفتی را داریم و در این مناطق بارش همراه با رعد‌وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.


این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه فردا به تدریج بارش‌ها در نوار غربی کشور کاهش پیدا می‌کند، افزود: پنجشنبه برای استان‌های واقع در نوار شرقی و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.


گودرزی اظهار کرد: جمعه دریای خزر بارش پراکنده دارد و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان رگبار باران گاهی همراه با رعد‌وبرق و وزش باد رخ می‌دهد.


وی با بیان اینکه بارش‌ها همچنان تا روز‌های پایانی هفته ادامه دارند، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان پایتخت امروز صاف تا قسمتی نیمه ابری است و در بعضی ساعات برای آن وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای آن به به ۲۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha