مدیرعامل شرکت پخش سها هلال از تامین و توزیع گسترده اقلام دارویی بیماران مبتلا به سرطان، دیابت و سایر بیماران از سوی این شرکت خبر داد.

تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان و دیابت در هلال‌احمر

سلامت نیوز:مدیرعامل شرکت پخش سها هلال از تامین و توزیع گسترده اقلام دارویی بیماران مبتلا به سرطان، دیابت و سایر بیماران از سوی این شرکت خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،  علیرضا شریفی گفت: این شرکت ‌در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به تامین و ‌توزیع ویال IVIG و "اندوکسان" ۵۰۰ میلی و ‌یک گرمی و ‌قرص ۵۰ میلی گرم ویژه بیماران سرطانی و شیمی درمانی کرد و در ‌همین خصوص، سیاست راهبردی این شرکت تداوم تامین وتوزیع اقلام دارویی حیاتی در سراسر کشور است.


وی همچنین رفع دغدغه های مربوط به کمبود انسولین قلمی را یکی از برنامه های مهم شرکت پخش سها هلال عنوان کرد و ‌گفت: انسولین قلمی "نوورپید" و"لانتوس" توسط این مجموعه تامین و ‌در داروخانه ها توزیع شده است.


بر اساس اعلام روابط عمومی هلال احمر، مدیرعامل شرکت پخش سها هلال ضمن قدردانی از حمایت های سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر و استقبال از طرح همگرایی شرکت های زیرمجموعه این سازمان برای رفع مشکلات دارویی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ تلاش خود را به کارخواهیم بست تا هموطنان  ‌با کمبود هیچ دارویی مواجه نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha