دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 31071
سلامت نیوز : ادغام چربی با چسب پلاكت خون افراد و تزریق آن به جای ژل زیر پوست های چروك یكی از درمان های نوین برای از بین بردن چروك های پوستی است.
عزیز جلالی متخصص پوست و مو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در درمان جدیدی كه برای از بین بردن چروك های پوستی استفاده می‌شود به جای تزریق ژل به زیر پوست از تزریق چربی استفاده می‌كنیم.

وی افزود: ژل یك فرآورده شیمیایی است كه برای رفع چین و چرك پوست به زیر پوست تزریق می‌شود.

جلالی قیمت بالا، كم دوامی، وجود یك جسم خارجی در زیر پوست و همچنین شیمیایی بودن را از جمله این ژل دانست و گفت: در بعضی از افراد این ژل بعد از تزریق می‌تواند باعث ایجاد آلرژی شود.

وی اظهار داشت: در این درمان نوین چربی اضافی پوست سایر قسمت های بدن را برداشته و به زیر پوست قسمت های چروك تزریق می‌كنیم.

جلالی این روش درمان را قدیمی دانست و عنوان كرد: در گذشته به جای ژل، از این روش برای درمان چروك های پوستی استفاده می‌كردند.

وی یكی از معایب تزریق چربی را تزریق چربی های شكمی به اطراف بینی دانست و افزود: زیرا بعد از تزریق ماندگاری زیادی نخواهد داشت.

جلالی تصریح كرد: از خون افراد چسب پلاكتی رو برداشته و با چربی برداشته شده از زیر پوست ادغام كرده ایم و ماندگاری چربی را زیاد كرده ایم.

وی درخصوص مزایای این تزریق عنوان كرد: ماده خارجی به اشخاص تزریق نكردیم و قیمت پائینی دارد خونی كه از این بیماران گرفته می‌شود به خودشان تزریق می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha