امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه گیری استفاده از اینترنت و گوشی های هوشمند، مراکز پزشکی و درمانی، بیمارستان ها و درمانگا ها، به سمت نوبت دهی اینترنتی سوق داده شده اند. رزرو نوبت دکتر به صورت آنلاین با هدف اختصاص و ثبت نوبت مراجعه بیماران حتی از راه دور، با استفاده از صفحات اینترنتی در جهت ارائه خدمات سریع و آسان، ارائه شده است.

پیشرفت تکنولوژی در نوبت دهی اینترنتی

سلامت نیوز: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه گیری استفاده از اینترنت و گوشی های هوشمند، مراکز پزشکی و درمانی، بیمارستان ها و درمانگا ها، به سمت نوبت دهی اینترنتی سوق داده شده اند. رزرو نوبت دکتر به صورت آنلاین با هدف اختصاص و ثبت نوبت مراجعه بیماران حتی از راه دور، با استفاده از صفحات اینترنتی در جهت ارائه خدمات سریع و آسان، ارائه شده است.

از اصلی ترین دلایلی که رزرو نوبت دکتر به صورت اینترنتی با استقبال از جانب بیماران رو به رو شده است، جلوگیری از اتلاف وقت و رفع موانع در هنگام رزرو نوبت دکتر می باشد. جالب است بدانید که نوبت دهی اینترنتی به دلیل کاهش وابستگی به عوامل و پرسنل مطب، از جانب پزشکان نیز مورد قبول واقع شده است.

به همین دلیل امروزه بیماران و در مقابل پزشکان راغب به استفاده از سیستم های اینترنتی برای وقت دهی هستند. از این رو در این مقاله سعی داریم تا مورد نوبت دهی اینترنتی دکتر و همچنین فواید و موانع احتمالی آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

رزرو نوبت دکتر نیازیتو

مزایای سامانه رزرو نوبت دکتر

سامانه نوبت دهی آنلاین یا همان سیستم مدیریت صف، مزایای چشمگیری نسبت به شیوه های سنتی و قدیمی داشته و موجب شده است تا بیشتر کلینیک ها و مراکز درمانی آن را بکار گیرند. مزایایی چون:

گزارشات نوبت دهی

سیستم های نوبت دهی اینترنتی، گزارش دقیق و مدونی برای افزایش تعداد بیماران و همچنین بازدهی پزشکان فراهم می آورد. از جمله گزارشات و اطلاعات کاربردی که سیستم نوبت دهی در اختیارتان قرار می دهد می توان به تعداد نوبت های رزرو شده در یک بازه زمانی مشخص، نمایش و ثبت رکورد نوبت های رزرو نشده در هر دوره مشخص، تعداد نوبت هایی که در نتیجه ارتقاء بازاریابی و تاریخچه نوبت بیمار ثبت شده اند، اشاره کرد. نا گفته نماند که بیماران هنگام فعال سازی و اخذ نوبت اینترنتی، اطلاعات پزشکی خود را در سامانه وارد می کنند این پرسه پیش از معاینه را کوتاه تر می کند.

دسترسی 24 ساعته

بیماران و مراجعین صرفا در طول روز تصمیم به رزرو نوبت دکتر نمی گیرند. با توجه به مشغله های روزانه، ممکن است در زمان صرف شام یا ساعات پایانی شب تصمیم بگیرند برای یکی از روز های هفته به پزشک مراجعه کنند. در این زمان سیستم رزرو نوبت دکتر به کمکشان آمده و با خیالی آسوده می توانند نوبت خود را با پزشک مورد نظر ثابت کنند.

نیروهای شما وقت بیشتری دارند

یکی از مشکلات رایج در نوبت دهی های سنتی، مجادله دائم بیماران با منشی بر سر زمان و تاریخ مورد نظر بود. با همه گیر شدن نوبت دهی آنلاین، تمامی بیماران به صفحه اینترنتی مربوطه مراجعه کرده و با توجه به خواسته و زمانی که در اختیار دارند، نوبت خود را رزرو می کنند. تمامی اطلاعات نوبت دهی از طریق سایت صورت گرفته و همین امر موجب می شود تا پزشکان نیروی کمتری را در مطب به کار گیرند.

دسترسی راحت و بی دردسر

یکی از مشکلاتی که اکثر بیماران با آن برخورد می کنند این است که در زمان تماس با شماره هایی که در سایت درج شده، به دلیل پاسخگو نبودن عوامل، نمی توانند ارتباط برقرار کنند. اگر می خواهید بیماران بیشتری را جذب نمایید، آن ها را از سایت شخصی خود مستقیم به سایت رزرو آنلاین ارجاع دهید؛ با این کار آنها را از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تغییر می دهید.

رزرو نوبت دکتر نیازیتو

جذب بیشتر بیمار

اکثر بیمارانی که به صورت آنلاین وقت دکتر می گیرند، سر زمان مقرر به پزشک مراجعه می کنند و زمانی اگر تصمیم بر کنسلی وقت خود داشته باشند، به راحتی می توانند بصورت آنلاین وقت خود را کنسل نمایند. این موضوع زمانی نمود پیدا می کند که بیماران دیگری به راحتی می توانند جایگزین شوند.

مدیریت تقویم کاری

سیستم های رزرو آنلاین این امکان را فراهم آورده اند تا به راحتی حجم نوبت دهی را کنترل کنید. رزرو نوبت دکتر بصورت آنلاین، زمان هایی را که بیشترین در خواست برای اخذ نوبت وجود دارد را به شما نشان می دهد که پزشکان با ذکاوت این فرصت را غنیمت شمرده و برای بهینه سازی حجم بالای درخواست ها، نیروهای بیشتری را به کار می گیرند.

معایب دریافت نوبت دهی اینترنتی

علی رغم مزیت های نوبت دهی آنلاین که تا کنون به برخی از آن ها اشاره کردیم، این روش معایبی نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

رزرو نوبت دکتر نیازیتو

وابستگی به اینترنت

نوبت دهی آنلاین صرفا مختص به کسانی است که با اینترنت و پلت فرم های مربوطه، آشنا هستند. این موضوع در مناطق محروم و دور افتاده صدق می کند که بایستی به آن توجه ویژه ای داشت. از این رو همواره توصیه می شود که پزشکان علاوه بر ظرفیت مجازی، از نوبت دهی به شیوه سنتی هم استفاده کنند.

همه گیر نشدن نوبت دهی آنلاین

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که پزشک خاصی را مد نظر داشته باشید و با گشت وگذار در صفحه های اینترنتی، نشانه ای از آن پیدا نکنید. دلیل این امر این است که هنوز تمامی پزشکان به نوبت دهی اینترنتی ملحق نشده و این امکان را برای بیماران خود بوجود نیاورده اند.

متفاوت ترین دایرکتروی دنیا نیازیتو

جمع بندی

تکنولوژی به کمک انسان آمده و آن را از انجام امور اضافه راحت نموده و امکانات بیشتر ی در قبال هزینه های کمتر در اختیار آن قرار داده است. در این میان دریافت نوبت پزشکی از اموری است که برای جامعه لازم بوده و به افراد کمک می کند تا علاوه بر سهولت در کارها، زمان کمتری را برای این امر اختصاص دهند. برای این امر نیازیتو به کمک شهروندان آمده و آن ها را به طور مستقیم با سایت های نوبت دهی آنلاین وصل می کند. شما عزیزان با ورود به سایت niazito.com می توانید به وب پیج هایی که در آن ها امکان نوبت دهی آنلاین وجود دارد رفته و تجربه یک نوبت دهی اینترنتی را برای خود فراهم آورید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha