متخصصان تغذیه آمریکایی به توصیه‌هایی درباره مصرف مواد غذایی پرداختند که به‌ویژه برای آقایان بسیار سودمند است.

متخصصان تغذیه مواد غذایی مفید برای آقایان را اعلام کردند

سلامت نیوز: متخصصان تغذیه آمریکایی به توصیه‌هایی درباره مصرف مواد غذایی پرداختند که به‌ویژه برای آقایان بسیار سودمند است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، کری گانس، متخصص تغذیه معتقد است که بادام باید در رژیم غذایی مردان باشد زیرا که منبع عالی منیزیم است. طبق داده های تحقیقات اولیه، مردانی که از کمبود منیزیم رنج می برند سطح تستوسترون پایینی دارند. منیزیم برای سلامت قلب و رگ های خونی مهم است و به حفظ عملکرد طبیعی عضلات و اعصاب کمک می کند و به سلول های شما کمک می کند انرژی تولید کنند.

امی شاپیرو، متخصص تغذیه به مردان توصیه می کند از غذاهای غنی از لیکوپن مانند گوجه فرنگی استفاده کنند زیرا که آنتی اکسیدان موجود در این ماده غذایی به جلوگیری از سرطان پروستات کمک می کند، سرطان پروستات بیماری است که از هر ۹ مرد یک نفر را درگیر می کند.

کریستی بریست، متخصص تغذیه نیز عقیده دارد که افراد چاق بیشتر به سرطان پروستات مبتلا می شوند. او برای جلوگیری از مشکلات اضافه وزن، توصیه کرد از سبزیجات و میوه ها به ویژه بلوبری استفاده کنید. این متخصص می گوید: "فقط ۸۰ کیلو کالری در یک لیوان بلوبری وجود دارد که منبع خوبی از فیبر گیاهی و ویتامین C است."

لیزی و تامی لاکاتوس، متخصصان تغذیه توصیه می کنند که مردان به جای استیک و بیکن مضر بیشتر ماهی ساردین مصرف کنند. ساردین غنی از پروتئین است و یکی از بهترین منابع چربی های امگا ۳ است که ضد التهاب است و خطر بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی و عوامل خطر زا مانند تری گلیسیرید و فشار خون یا تشکیل پلاک های آترواسکلروتیک در عروق را کاهش می دهد.

سایر متخصصان نیز توصیه کردند هر روز اسفناج، ماست، سیب زمینی، آووکادو، هندوانه و غلات کامل مصرف کنید.

منبع: اسپوتنیک به نقل از نشریه Eat This Not That

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha