برای لاغر شدن و لاغر ماندن راه‌های متنوعی وجود دارد. آیا شما برای لاغر شدن به روش لاغری بدون جراحی فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید که در حال حاضر با استفاده از راه‌های ساده‌تری می‌توانید لاغر شوید بدون آن که به بدن خود آسیب برسانید؟ در حال حاضر دستگاه‌های مختلف و استفاده از روش‌هایی مانند سونای اوزون می‌تواند به شما کمک کند لاغری بدون رژیم و ورزش را تجربه کنید و لاغر بمانید.

مزایای روش‌های لاغری بدون جراحی چیست؟

سلامت نیوز: برای لاغر شدن و لاغر ماندن راه‌های متنوعی وجود دارد. آیا شما برای لاغر شدن به روش لاغری بدون جراحی فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید که در حال حاضر با استفاده از راه‌های ساده‌تری می‌توانید لاغر شوید بدون آن که به بدن خود آسیب برسانید؟

در حال حاضر دستگاه‌های مختلف و استفاده از روش‌هایی مانند سونای اوزون می‌تواند به شما کمک کند لاغری بدون رژیم و ورزش را تجربه کنید و لاغر بمانید.

ما در این مطلب قصد داریم چند نمونه از این روش‌های اصولی و صحیح را که لاغری تضمینی را برایتان به دنبال خواهد داشت به شما معرفی کنیم تا با بهره‌گیری از نظر متخصصان در این حوزه بتوانید متناسب با بدن خود و ویژگی‌های سنی و.. بهترین روش را برای لاغری انتخاب نمایید.

 

عوارض لاغری با جراحی

به دلیل آن که بسیاری از افراد برای لاغر شدن اولین راه ممکن یعنی عمل‌های جراحی مختلف را انتخاب می‌کنند، تصمیم گرفتیم در این بخش به عوارض احتمالی این روش‌ها بپردازیم و سپس درباره روش‌های اصولی لاغری بدون جراحی که پیشتر به آن اشاره کردیم صحبت کنیم. درست است که در برخی موارد عمل جراحی لاغری می‌تواند تا حد زیادی کمک کننده و در درمان چاقی و مشکلات تنگی عروق و دیابت و .. موثر باشد اما طبیعتاً معایب خاص خود را نیز خواهد داشت. این مشکلات و معایب را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • ریفلاکس اسید معده
  • حالت تهوع و استفراغ دائمی
  • امکان عفونت
  • عدم توانایی برای خوردن برخی غذاها
  • انسداد معده
  • افزایش وزن و یا عدم کاهش وزن
  • افت قند خون دائمی
  • زخم معده
  • انسداد روده
  • ایجاد فتق‌های شکمی

این موارد ممکن است برای مدت کوتاهی پس از عمل جراحی برای فرد به وجود آید و یا به صورت دائمی ماندگار شود که البته به سیستم بدنی فرد، مراقبت‌های پس از عمل جراحی و .. بستگی خواهد داشت. اکنون تصمیم با شماست که بخواهید روش لاغری با جراحی را انتخاب کنید و یا با روش‌های لاغری بدون جراحی مشکل اضافه وزن خود را برطرف نمایید. اگر مورد دوم را انتخاب کرده‌اید و سلامتی‌تان برای شما اهمیت دارد پس در ادامه همراه ما باشید.

لاغری با دستگاه ار آف RF

یکی از روش‌های لاغری بدون جراحی استفاده از دستگاه لاغری مخصوصی به نام آر اف RF  است. شاید شما جزء دسته افرادی باشید که وزن‌شان نسبت به قدشان از تناسب برخوردار است اما در بعضی از قسمت‌های بدن‌شان مانند ران و یا دور شکم و پهلوها دچار چاقی و چربی‌های اضافه هستند، برای لاغر کردن این بخش‌ها بهترین راهکار استفاده از روش لاغری با دستگاه موضعی آر اف است که دستگاهی رادیو فرکانسی به شمار می‌آید و می‌تواند جای‌گزین رژیم‌های سخت لاغری شود.

هنگامی که روش لاغری با دستگاه آر اف را تجربه می‌کنید، این دستگاه با تولید گرما موجب گرم شدن سلول‌های چربی می‌شود و کمک می‌کند اسیدهای چرب موجود در این قسمت آزاد شده و آن بخش کوچک‌تر شود. اکنون ممکن است این سوال پیش آید که آیا استفاده از این دستگاه ممکن است باعث شل شدن قسمت‌هایی که لاغر شده شود؟ در پاسخ باید گفت تکنولوژی دستگاه لاغری آر اف قادر است با کلاژن سازی بافت بدن را سفت نماید بنابراین با افزایش متابولیسم، فیبرهای جدید کلاژن و الاستین زیر سطح پوست به وجود می‌آید و از افتادگی پوست و شل شدن قسمت‌های لاغر شده جلوگیری می‌کند. میزان استفاده از دستگاه لاغری RF بستگی به میزان چاقی و حجم چربی‌های موجود در هر قسمت دارد که متخصصان در روز مشاوره شما را از تعداد جلسات مورد نیاز مطلع خواهند کرد. لاغری با روش آر اف می‌تواند با دو الی پنج جلسه تغییرات به وجود آمده را نشان دهد. 

استفاده از روش لاغری سونای اوزون

یکی دیگر از روش‌های لاغری بدون جراحی استفاده از سونای اوزون ozone sauna است. همان طور که می‌دانید در حال حاضر روش‌های متعددی برای کم کردن وزن و لاغر شدن وجود دارد که بهتر است پیش از اقدام به انجام اعمال جراحی روی این روش‌ها تحقیق کنید. اگر به دنبال راهی برای لاغری بدون رژیم هستید لازم است روشی را که با سیستم بدنی شما مناسب است انتخاب نمایید. استفاده از سونای اوزون که در ادامه به آن خواهیم پرداخت می‌تواند یکی از روش‌های لاغری به شمار آید.

با انجام اوزون تراپی و یا همان سونای اوزون لاغری می‌توان چربی نواحی مختلف بدن بخصوص ناحیه شکم و پهلوها را از بین برد. با استفاده از این روش ضمن درمان چاقی می‌توانید بیماری‌هایی همچون آسم، سرطان و .. را نیز درمان کنید.

در روش استفاده از سونای اوزون، فرد در یک کابین قرار گرفته و اکسیژن در این کابین از طریق بخار و هوای داغ وارد پوست بدن شده و در سیستم جریان خون، غدد لنفاوی و بافت‌های چربی جریان می‌یابد. با استفاده از این روش ابتدا سم زدایی انجام می‌شود و جریان انتقال خون را با سرعت بالایی در بدن به گردش در می‌آورد.

میزان اکسیژن بالا در بدن کمک می‌کند تا چربی‌های بدن از بین رفته و احساس سبکی در بدن را برای شما به ارمغان آورد. همچنین هر جلسه ۲۰ دقیقه‌ای سونای اوزون با افزایش متابولیسم بدن و تحریک غدد درون‌ریز، باعث از دست دادن ۴۰۰ تا ۶۰۰ کالری می‌شود و درنتیجه به کاهش وزن کمک کند.

کلینیک لاغری وندا

اگر استفاده از روش‌های مختلف لاغری شما را خسته کرده و تاکنون به نتیجه دلخواهی نرسیده‌اید ما پیشنهاد می‌کنیم به جای روی آوردن به روش لاغری با استفاده از جراحی‌های مختلف به به کلینیک لاغری و تناسب اندام وندا مراجعه کنید. کلینیک لاغری وندا در حال حاضر یکی از مجموعه‌هایی است که از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا در زمینه لاغری با دستگاه و سونای اوزون و .. برخوردار است و شما می‌توانید با راهنمایی متخصصان این مجموعه بهترین راه لاغری بدون جراحی را انتخاب نمایید. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی vandafitness.com  کلینیک وندا مراجعه کنید و ضمن دریافت اطلاعات کافی در خصوص روش‌های متعدد لاغری، نمونه کارهای قبل و بعد لاغری این مرکز را نیز مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن ۲۲۱۴۲۷۸۲ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha