یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 311105

همانطور که می‌دانید استفاده از محصولات آرایشی می‌توانید می‌تواند علاوه افزایش جذابیت چهره شما در شادابی و طراوت صورت به کمک شما آید. جذابیت شما هنگام استفاده از محصولات آرایشی زمانی امکان پذیر که ‌شود که دقیقا محصول آرایشی متناسب با نوع پوست خود را استفاده کنید.

معرفی انواع ریمل و خط چشم

سلامت نیوز: همانطور که می‌دانید استفاده از محصولات آرایشی می‌توانید می‌تواند علاوه افزایش جذابیت چهره شما در شادابی و طراوت صورت به کمک شما آید. جذابیت شما هنگام استفاده از محصولات آرایشی زمانی امکان پذیر که ‌شود که دقیقا محصول آرایشی متناسب با نوع پوست خود را استفاده کنید. با آگاهی بر این نکته که چشم‌ها یکی از حساس‌ترین نقاط بدن هستند باید از ابزارآلات آرایشی اورجینال و با کیفیت بالا استفاده کرد. با آراسته تر کردن چشم ها می‌توان چند برابر زیباتر و جذاب تر ظاهر شد و تا حد زیادی در مرکز قرار گرفت صحت این نکته تنها در زمانی میسر می‌شود که نحوه آرایش اصولی و صحیح رعایت شده باشد. استفاده از ریمل همیشه یکی از بخش‌های جذاب آرایشی می‌باشد. استفاده نادرست از ابزار آرایشی منجر به تاثیرات منفی در چهره شما می‌شود و نتیجه دریافت بازخوردهای منفی است.

ریمل

با توجه به پیشرفت صنعت مد و آرایش  ریمل‌ها در انواع مختلف و برند‌‌های گوناگون تولید و روانه بازار می‌شوند. به طور کلی ریمل‌های موجود در دسته بندی حجم‌دهنده و بلندکننده قرار می‌گیرند. بیشترین تفاوت ریمل‌ها در فرچه یا براش آنهاست که موجب پرپشت‌تر نشان دادن و یا بلندتر کردن مژه می‌شود. افرادی که مژه های کم پشتی دارند بهتر است از نوع پرپشت کننده و حجم دهنده‌ی ریمل استفاده کنند زیرا نوع برس آن به گونه ایی است که به صورت تکی تکی مژه ها را از هم باز می‌کند به همین دلیل است که مژه ها پر پشت تر به نظر می‌رسند. در مقابل افرادی هستند باید از ریمل‌های بلندکننده  مژه استفاده کنند زیرا این افراد مژه‌های کوتاهی دارند و این دسته از افراد باید فرچه ی ریمل  را از ریشه مژه به صورت عمود به بالا انتقال دهند تا مژه ها بلندتر دیده شوند. در ادامه میخواهیم به معرفی چند برند و محصول  آرایشی از ریمل ها و خط چشم ها بپردازیم و نقاط قوت و ضعف آنها را بیان کنیم.

ریمل مکس بورژوا اصل

یکی از برند‌های فوق العاده با کیفیت در تولید ریمل برند بورژا می‌باشد. Bourjois یکی از برترین برندهای تولیدکننده لوازم آرایش در پاریس بوده که در حال حاضر به یکی از پرفروش‌ترین برندهای شناخته شده جهانی تبدیل شده است. ریمل مکس بورژوا در دو رنگ صورتی و مشکی تولید می‌شوند که هر یک ویژگی‌های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است که در ادامه به معرفی بیشتر این دو ریمل می‌پردازیم.

ریمل مکس بورژوا اصل

ریمل مکس بورژوا مشکی اصل

 ریمل مکس بورژا مشکی اصل خاصیتی حجم دهنده و پرپشت کننده دارد. این ریمل دارای رنگدانه‌های مشکی بوده که به همین دلیل مژه‌های شما را پر و مخملی می‌کند. ریمل حجم دهنده بوژوا حاوی 12 میلی‌لیتر مواد بوده که ماندگاری خوبی دارد و مایع داخل ریمل به سرعت خشک و غیرقابل استفاده نمی‌شود. برس ریمل مکس بورژوا مشکی حالت مورب و پرپشت کننده‌ای دارد و مایع ریمل حاوی موم طبیعی و عصاره مروارید سیاه می‌باشد که برای تقویت چشم و محافظت از مژه بسیار موثر است و مژه‌ها را مشکی تر از حالت عادی به نمایش می‌گذارد. این ریمل به دلیل خواص حجم دهندگی خود تا چند برابر چشم‌ها را درشت تر نشان می‌دهد و دارای بافت سیلیکونی می‌باشد تا همه‌ی مژه‌ها را کاور کند. ریمل بورژا مشکی ساخت کشور فرانسه می‌باشد.

ریمل مکس بورژوا صورتی اصل

ریمل مکس بورژوا صورتی اصل مناسب افرادی‌ست که چشم‌های حساسی دارند و از هر مارک و برندی نمی‌توانند استفاده کنند. یکی از بهترین ریمل‌های ضد حساسیت ریمل بورژوا صورتی می‌باشد که به دلیل ترکیبات خود از ایجاد هرگونه حساسیت جلوگیری می‌کند. یکی از خواص این ریمل خاصیت پر کنندگی آن می‌باشد که باعث افزایش حجم فوق‌العاده مژه‌ها می‌شود. ریمل مکس بورژوا صورتی با ماندگاری طولانی مدت خود توانسته توجه افراد زیادی را به خود جذب کند و از محبوبت بی‌شماری برخوردار باشد. پوشانندگی کامل مژه‌ها توسط برس مخصوص خود یکی از نکات حائز اهمیتی است که مشتریان بی‌شماری را به خود اختصاص داده است. این ریمل تولید کشور فرانسه است.

ریمل اینفینتی گلدن رز

برند گلدن رز یک از برند‌های محصول کشور ترکیه می‌باشد. ریمل اینفینیتی گلدن رز یک ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده است و با برسی که دارد به راحتی حجم و پرپشتی دلخواه را به شما می‌دهد و جذابیتی چشمگیر به چشمانتان خواهد بخشید. طراحی برس این مدل ریمل به گونه‌ای می‌باشد چسبندگی بین مژه‌ها رخ نمی‌دهد و چشمان شما از جذابیت بی‌نظیری برخوردار می‌شود. بلافاصله بعد از استفاده از ریمل گلدن رز اینفینیتی  مایع ریمل روی مژه خشک می‌شود و از پخش شدن زیر چشم و مالیده‌شدن به اطراف چشم خودداری می‌کند. برس ریمل گلدن رز به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت حالت دهندگی قوی را داراست و با استفاده از آن حالتی جذاب به مژه القا می‌شود‌‌. وجود رنگ دانه‌های‌مشکی رنگ مشکی براق جذابی را برای مژه‌های شما به ارمغان می‌آورد.

ریمل بنفش گلدن رز

خط چشم

همانطور که می‌دانید بدون خط چشم به نظر می‌رسد آرایش چشم شما تکمیل نیست و چشمانتان چیزی کم دارد. قبل از استفاده  از ریمل برای گیرایی بیشتر چشمانتان می‌توانید از خط چشم‌ها استفاده کنید. در انتخاب خط چشم باید به این گزینه ها دقت کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد، پشت پلک شما را سیاه نکند، ضد حساسیت باشد و از همه مهم تر بافتی نرم و راحت داشته باشد تا در کشیدن خط چشمتان دچار مشکل نشوید؛ همچنین به آسانی هنگام شستشو پاک شود. افرادی هستند که از مدا چشم به جای خط چشم‌ها استفاده می‌کنند باید بگوییم که مداد چشم هرگز نمی‌تواند به زیبایی و ظرافت خط چشم ظاهر شود و آراستگی  و لطافت خط چشم را ندارد و با یک تغییر دما و تعریق جزئی پخش می‌شود و باعث ایجاد فرم ناپسندی می‌شود و حالتی بد به چهره و چشمان شما می‌دهد. در ادامه به معرفی چند خط چشم با کیفیت می‌پردازیم.

خط چشم و مداد چشم دوسر HUDA BEAUTY

هدی بیوتی یکی از با کیفیت ترین برند‌های تولید ابزارآلات و ملزومات آرایشی می‌باشد. این برند این‌ بار محصولی تولید کرده که هم مورد توجه دوس‌داران خط چشم و هم مداد چشم قرار گرفته است. شما با تهیه خط چشم و مداد چشم هدی بیوتی یک تیر با دو نشان می‌زنید  و می‌توانید از یک محصول با دو ویژگی استفاده کنید. این محصول 2 در 1 می‌باشد و شما تنها با خرید یک محصول تجربه داشتن دو محصول را دارید. خط چشم هدی بیوتی با داشتن سر مویی و مداد چشم روان شمعی تولید و به بازار عرضه شده است. شما با مراجعه به وبسایت پیراکده می‌توانید تمامی عکس‌های این محصول را مشاهده کنید و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

خط چشم ماژیکی کالیستا بیوتی  CALISTA BEAUTY

 به دلیل تنوع زیاد انواع خط چشم موجود در بازار، انتخاب خط چشم خوب یکی از سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین انتخاب‌ها برای مصرف‌کنندگان بوده؛ البته انتخاب شما زمانی سخت‌تر می‌شود که چشم‌های حساسی داشته باشید، چرا که به دلیل محبوبیت خط چشم، برندهای مختلفی بخشی از تولیدات‌شان را به ساخت انواع خط چشم اختصاص داده‌اند. برند کالیستا بیوتی ساخت کشور چین یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم آرایشی است. خط چشم ماژیکی کالیستا بیوتی دارای رنگ فوق‌العاده مشکی بوده که جذابیت خاصی به چشم‌ها می‌بخشد. این خط چشم دوام و ماندگاری بالایی داشته و به دلیل داشتن سری ماژیکی نرم و روان روی پوست کشیده می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های خط چشم کالیستا می‌توان به این موارد اشاره کرد که دارای قابلیت سریع خشک شدن بوده و هیچگونه لک و سیاهی دور چشم ایجاد نمی‌کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که از کشیدن خط چشم مویی واهمه دارید و نمی‌توانید به راحتی خط چشم بکشید پیشنهاد ما به شما خط چشم‌های ماژیکی می‌باشد؛ با تهیه این خط چشم می‌توانید خط چشم حرفه‌ای همانند میکاپ آرتیستان بکشید.

خط چشم مویی گلدن رز مدل پرفکت

یکی از مزایای استفاده از خط چشم مویی Golden Rose Perfect Lashes داشتن سر مویی نرم و با کیفیت آن است که به‌راحتی روی پوست کشیده می‌شود با استفاده از سرمویی نازک شما می‌توانید به راحتی خط نازک زیبایی پشت پلک‌های خود ایجاد کنید. همچنین خط چشم مویی پرفکت گلدن رز ماندگاری و دوام بالایی دارد و به دلیل داشتن رنگدانه‌های فوق‌العاده مشکی پوشش‌دهی عالی را  میسر می‌کند. خط چشم گلدن رز پرفکت لشز سریع خشک می‌شود و از پخش شدن پشت پلک خودداری می‌کند. این خط چشم برای افرادی که چشمان حساسی دارند نیز  گزینه مناسبی است.

خط چشم مویی گلدن رز

فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی پیراکده

فروشگاه پیراکده در زمینه فروش و عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی برتدهای معتبر فعالیت می نماید. برای آشنایی با محصولات این فروشگاه و کسب اطلاعات لازم می‌توانید به وب سایت پیراکده مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha