سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۹

كارشناسان انجمن ملی خواب در آمریكا چندین راه كار مفید را ارئه كرده‌اند كه به شما كمك می‌كنند خواب آرامش بخش‌تری داشته باشید و پس از بیدار شدن از خواب بیشتر احساس سرزندگی و شادابی كنید.

سلامت نیوز : كارشناسان بهداشت عمومی تاكید دارند به جای این كه به نوشیدن مداوم قهوه برای كمك به هوشیاری و بیدار ماندن در طول روز پناه ببرید بهتر است به دنبال راه‌كاری برای یك خواب خوب و مفید شبانه باشید تا در طول روز دچار خواب آلودگی و خستگی نشوید.

به گزارش ایسنا، كارشناسان انجمن ملی خواب در آمریكا چندین راه كار مفید را ارئه كرده‌اند كه به شما كمك می‌كنند خواب آرامش بخش‌تری داشته باشید و پس از بیدار شدن از خواب بیشتر احساس سرزندگی و شادابی كنید.

به گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز، این كارشناسان توصیه می‌كنند كه زمان مشخصی را بعنوان ساعت خواب و بیداری در هر شبانه روز تعیین كرده و هر روز همین برنامه را دنبال كنید.

پیش از رفتن به رختخواب مدتی در حالت استراحت قرار بگیرید. مطمئن شوید كه اتاق خوابتان راحت، تاریك، خنك و ساكت است و از اتاق خواب خود بعنوان اتاق كار استفاده نكنید.

از خوردن، ورزش كردن و نوشیدن قهوه چند ساعت قبل از خواب پرهیز كنید. سیگار نكشید و از نوشیدن مشروبات الكلی خودداری كنید و بالاخره از راحت بودن تشك و بالشت خود مطمئن شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha