دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 311231

بسیاری از ما حداقل روزی یک بار از خانه بیرون می‌رویم. اما اگر تمایل دارید که به طور منظم با دوست یا همسرتان قدم بزنید مراقب سرعت حرکت خود باشید.

چرا پیاده روی به تنهایی برای تناسب اندام بهتر است؟

سلامت نیوز: بسیاری از ما حداقل روزی یک بار از خانه بیرون می‌رویم. اما اگر تمایل دارید که به طور منظم با دوست یا همسرتان قدم بزنید مراقب سرعت حرکت خود باشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا از ام اس ان، به عنوان بخشی از یک مطالعه جدید، محققان دانشگاه پوردو زمان راه رفتن و سرعت راه رفتن ۱۴۱ فرد از ۷۲ زوج را تجزیه و تحلیل کردند.

بر این اساس، آن‌ها دریافتند که زوجین معمولاً هنگام راه رفتن با هم سرعت خود را کاهش می‌دهند.

سنین شرکت کنندگان از ۲۵ تا ۷۹ سال بود و در چندین مکان مورد بررسی قرار گرفتند، از جمله مسیرهای روشن یا پر از مانع، راه رفتن با هم، راه رفتن با هم و دست در دست هم نگه داشتن و جداگانه راه رفتن.

پیاده روی یا ورزش با همسر، شریک زندگی یا دوست به طور معمول احتمال فعالیت فرد را افزایش می‌دهد، به خصوص که اکنون افراد ترغیب می‌شوند هر هفته حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت متوسط داشته باشند.

با این حال، شاید عاقلانه باشد که گاهی اوقات یک پیاده روی انفرادی را انجام دهید. چرا که هنگام راه رفتن با شخص دیگر سرعت شخص به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد و همین موضوع می‌تواند برخی از مزایای سلامتی پیاده روی به تنهایی و با سرعت بیشتر را نفی کند. با این حال، توجه به این نکته نیز مهم است که هرگونه فعالیت بدنی یا پیاده روی – صرف نظر از سرعت – از انجام ندادن آن بهتر است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha