سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 311238

وقوع سیلاب در ۷ استان و مفقود شدن ۶ نفر

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیلاب در هفت استان، مفقود شدن ۶ نفر و امدادرسانی به ۱۴۸ آسیب‌دیده خبر داد و گفت: با وقوع سیل از ساعت ١٢ تا ۸ روز سه شنبه (چهاردهم اردیبهشت‌ماه) در برخی استان‌ها به ۱۴۸ نفر گرفتار در سیلاب، امدادرسانی شد.

به گزارش سلامت نیوز از جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور افزود: سیل و آبگرفتگی در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سمنان، اصفهان و یزد به‌وقوع پیوسته است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۷ تیم در ۲۱ عملیات با به‌کارگیری ۲۶ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۲ دستگاه پمپ و لجن‌کش به آسیب‌دیدگان، خدمات امدادی ارائه کرده‌اند. با تلاش امدادگران ۱۲ باب منزل از آب تخلیه و ۲۰ خودروی گرفتار در آب هم رهاسازی شد، همچنین ۹ دستگاه چادر، ۱۷ تخته پتو، ۹۶ کیلوگرم نایلون و ۳۰ قوطی کنسرو میان سیل‌زدگان توزیع شد.

به گفته رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر با وقوع سیل از ساعت ۱۲ روز دوشنبه تا ۸ صبح امروز سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه، ۶ نفر مفقود شدند، یک نفر در استان یزد، یک نفر در جاده اردکان به چوپانان و چهار نفر نیز از کارکنان اداره برق در کرمان مفقود شده اند که عملیات جست‌وجو و نجات ادامه دارد. همچنین تاکنون ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب هم با تلاش امدادگران رهاسازی و نجات داده شده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha